hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Divababy93

lille christopher på 3 måneder, han græder næsten hele tiden hvad skal jeg dog gøre han er utøstelig
nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

mth1987

Har du hørt om det der kaldes tigerspring? Evt Google det.. Vi havde også en periode hvor Victoria bare græd hele tiden. Det eneste der hjalp var hvis hun lå i mine arme eller i vores slyngevugge

Anmeld

10. februar 2011

henh01

Hold ham tæt og lad ham mærke trygheden fra dig/jer.

Min lille dreng på 3 mdr er også meget mere pjevset end han plejer og der hjælper det at han ligger tæt, mave mod mave, at vi går rundt med ham eller synger beroligende sange.

Anmeld

13. februar 2011

JustAnotherName

Når alle BASALE behov er dækket (han er MÆT, hans ble er TØR, han har BØVSET af.....og hvis du ikke har mistanke om, at han døjer med mavekneb?!), så trænger han nok bare til hjælp, så han kan finde ro...og sove.

Det er hårdt, at have et ulykkeligt barn. Og det tærrer på én som forældre!
Derfor er det også vigtigt, at du har mulighed for at få hjælp, hvis det pludselig bliver FOR meget for dig. Det vigtigste er nemlig, at man er ROLIG og bevarer roen, selvom han skriger og græder så ulykkeligt. Han skal kunne mærke på dig, at du er rolig, og at det er okay.....så "smitter det bedre af" på ham. Hvis du også bliver helt urolig og ulykkelig over hans uro og gråd, så bliver han bare endnu mere urolig og ulykkelig - Så hvis du på et tidspunkt føler dig magtesløs og opbrugt, så er det bedre at lade farmand tage lidt over ...eller få hjælp fra nær familie eller lignende.

Det kunne nemt være (som en anden også nævner) de såkaldte "TIGER-SPRING" ..... hvis ikke du har hørt om dét før, så google evt. lidt frem om det på nettet. Det er barnets reaktion på de mange udviklings-spring der sker i det første leve-år.

Håber han snart bliver mere rolig og tilpas igen. For der er intet der skærer så hårdt i et moderhjerte, end et lille barns utrøstelige gråd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.