Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Weeee..ja du kunne..selvfølgelig kunne du. Og stort tillykke. En skam man ikke kan give basser på baby.dk...hehe!KærligstSussie
Weeee..ja du kunne..selvfølgelig kunne du. Og stort tillykke. En skam man ikke kan give basser på baby.dk...hehe!KærligstSussie
Tusind tak
Jeg er helt klar med basserne hvis i lægger vejen forbi Slagelse Hi hi
Kom glad
Kram
Tak til jer alle
Stort tillykke med præstationen!
mortilfreja skriver: Tusind tak Jeg er helt klar med basserne hvis i lægger vejen forbi Slagelse Hi hi Kom glad Kram
LOL ja pas du nu bare på, at jeg ikke tager dig på ordet..skal til Sjælland i næste uge
SussieThyssen skriver: LOL ja pas du nu bare på, at jeg ikke tager dig på ordet..skal til Sjælland i næste uge
Hehe Du skal være så velkommen
mortilfreja skriver: Hehe Du skal være så velkommen
Hehe..du er så sød
Men jeg skal med tog og også besøge moderen min, samt til lægen..så jeg får desværre ikke tid denne gang...det kunne da ellers være hyggeligt Knuus
Wee hvor fedt. Tillykke
Det er så fedt at have kørekort.
SussieThyssen skriver: Hehe..du er så sød Men jeg skal med tog og også besøge moderen min, samt til lægen..så jeg får desværre ikke tid denne gang...det kunne da ellers være hyggeligt Knuus
Ja kunne have været super hyggeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128