Kærestens/mandens reaktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

FrkDitte

Hejsa Alle!

Jeg er lidt nysgerrig, og kunne godt tænke mig at vide hvordan jeres mænds reaktion var, da de var med til første skanning og så hjertet banke, lyden osv..

Blev i selv overraskede over deres reaktion?

Knus D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Nanastep

FrkDitte skriver:

Hejsa Alle!

Jeg er lidt nysgerrig, og kunne godt tænke mig at vide hvordan jeres mænds reaktion var, da de var med til første skanning og så hjertet banke, lyden osv..

Knus D.

jeg begyndte at tude tror jeg er meget normalt, men kæreste var utrolig stolt og kyssede mig på kinden og tog mig i hånden, det var en hel fantastisk oplevelse!

Nana 34+6

Anmeld

10. februar 2011

<3

Både min kæreste og jeg tudede og måtte holde hånd af glæde Bagefter var vi helt fjollede af lykke

Superskøn oplevelse!

Anmeld

10. februar 2011

tingimor

jeg var også fuldstændig overvældet og min mand er bare så dejlig til alle scanninger og jordmor besøg han er en lille føle gris der er meget stolt over sin kæreste og lille prinsse i maven

Anmeld

10. februar 2011

FrkDitte

Tror osse selv jeg vil tude lidt, og min kæreste også..

Det må være en fantastisk oplevelse at have sammen.

Glæder mig til det bliver min tur

Anmeld

10. februar 2011

Sabina92

Han blev glad for stolt ligesom jeg

Anmeld

10. februar 2011

Aprilmor11

FrkDitte skriver:

Hejsa Alle!

Knus D.

Åhh sidder jo og bliver helt misundelige på jeres mænd/kæresters reaktion da de så det ..

Dejligt at se at der er så mange mænd som virkelig har følelserne med sig <3

Anmeld

10. februar 2011

Malene84

FrkDitte skriver:

Hejsa Alle!

Knus D.

øøøhhh... ja... det var sgu nok lige før de overvejede at indlægge Jannick med det samme  Han blev HVID  i hoved, og jeg var sikker på at han var ved at sætte træskoene!!! Han talte ikke i 1½ time...

Når vi fik øjenkontakt grinede han bare, og smilede nervøst!

Anmeld

10. februar 2011

Sitrani

Hehe... ja der er mange måder de mænd kan reagere på...

Min kæreste smilede meget bredt og knep en lille tårer til den første scanning.... og smågrinte.... det var en stor oplevelse, så glæd dig endelig! 

Anmeld

10. februar 2011

Nemesis

Han har ikke deltaget i nogle af de scanninger...jeg kunne til nød hiiive ham med til 3D/4D men det var helt sikkert kun for min skyld han gjorde det.

Det gælder for begge vores børn.

Til 3D/4D holdt han mig i hånden og gav den da et klem nogle gange..og smilede stort da vi fik af vide at det var en pige.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.