Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Billede 1+2 Puslepude farven natur/strib fra babysam. Kun brugt meget få gange. købt oktober 2010
Billede 3+4+5 Besafe graviditetssele. Brugt ca 4 måneder. Fin stand, original kasse medfølger
Billede 6+7 Herstal væglamper. Mat hvidt glas og resten børstet. Er til spotpærer
Billede 8+9+10 Loftlampe evt. til sofa- eller spisebord. Sort stof og "stativet er børstet stål. Fejler intet!!
Billede 11+12 Lille standerlampe som passer til den anden lampe. skærmen er sort stof og "stativet" er børstet stål. Fejler intet!!!
BYD BYD
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ikke for noget, men der er altså en kategori der hedder køb og salg.
Hvad skal du have for de 2 sorte lamper inkl porto?
BBK skriver: Ikke for noget, men der er altså en kategori der hedder køb og salg.
MissGeoh skriver: Hvad skal du have for de 2 sorte lamper inkl porto?
Josesmor skriver: Hvad vil du give ?? Men tror de er for dyre at sende. Foden på den lille er ret tung. Men jeg bor i Haderslev kommune, og vi kunne da måske mødes i Kolding
Hvad vil du give ?? Men tror de er for dyre at sende. Foden på den lille er ret tung. Men jeg bor i Haderslev kommune, og vi kunne da måske mødes i Kolding
Jamen jeg kender slet ikke priser på sådan noget.
Ja det kunne vi da godt finde ud af.. Hvad kunne du tænke dig for lamperne?
MissGeoh skriver: Jamen jeg kender slet ikke priser på sådan noget. Ja det kunne vi da godt finde ud af.. Hvad kunne du tænke dig for lamperne?
Josesmor skriver: 550 kr. Mener den store Kostede deromkring fra ny, og de fejler absolut intet.
550 kr. Mener den store Kostede deromkring fra ny, og de fejler absolut intet.
Det vil jeg gerne give.
Synes bare de er så fede..
Men kan du holde dem til den 1? :/
hva koster dine herstal lamper..??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128