Hvorfor er hun hele tiden syg????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

2721

Hej
Har du overvejet at bede lægen om at tjekke hendes imunforsvar? få blandandet tjekket om hun har noget der hedder MBL-mangel, det kunne nemlig godt lyde sådan.
Knus en som selv har det plus hendes søn og det er død hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Henriette1973

Puslingen skriver:

Hej
Har du overvejet at bede lægen om at tjekke hendes imunforsvar? få blandandet tjekket om hun har noget der hedder MBL-mangel, det kunne nemlig godt lyde sådan.
Knus en som selv har det plus hendes søn og det er død hårdt

Tak for dit svar.

Nej det havde jeg ikke tænkt på at spørge om. Men det vil jeg gøre... Jeg/Vi har været ved læge flere gange og spurgt til om hun havde et bud på hvad det kunne være, siden hun hele tiden er syg, og til det svarer hun "små børn får virus hele tiden, giv det tid"....

Anmeld

10. februar 2011

2721

Henriette1973 skriver:

Tak for dit svar.

Nej det havde jeg ikke tænkt på at spørge om. Men det vil jeg gøre... Jeg/Vi har været ved læge flere gange og spurgt til om hun havde et bud på hvad det kunne være, siden hun hele tiden er syg, og til det svarer hun "små børn får virus hele tiden, giv det tid"....

min læge kendte slet ikke til denne mangel og syntes jeg var "skør" men det er en defekt som de fleste i min familie har så jeg krævede at få den lavet og ganske rigtigt. Det er ofte de sygdomme din datter har man får så syntes klart du skal få det tjekket. Men din læge kender den sikkert slet ikke og der af er hun ikke kommet med forslaget. Men pøj pøj med den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.