akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

SussieThyssen

Nanastep skriver:

- Ej hvor skønt! glæder mig mere og mere, håber det hjælper lige så godt på mig, som på jer andre.

Hehe...jeg plejer at se sådan på det, at når det kan hjælpe en 6 m høj hangiraf i Odense zoo med slidgigt i knæene, så kan det også hjælpe en lille fis på +/- 1,60 m

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Nanastep

Mette 27 skriver:

Mit bækken knækker også meget hvor det gør sindsyg ondt, men købe et stykke silke eller andet meget glat stof du kan sove på og husk at dreje dig med paralelle ben, så gør det ikke nær så ondt og det hjælper godt, jeg kører meget bil og har en pose jeg kan dreje mig ind på i bilen...

det ville jeg prøve at huske, jeg ringer til min læge imorgen, for sådanne et bælte SKAL jeg bare ha!!
det var smart med en pose når man skal ud og køre, det ville jeg også huske!!!

Anmeld

10. februar 2011

Nanastep

SussieThyssen skriver:

Hehe...jeg plejer at se sådan på det, at når det kan hjælpe en 6 m høj hangiraf i Odense zoo med slidgigt i knæene, så kan det også hjælpe en lille fis på +/- 1,60 m

hahahah ja det er også en måde at huske det på
jeg er også 1,60 så det skal nok virke hahaha

Anmeld

10. februar 2011

LIZO

jeg fik det.. og nøj hvor det hjælp..  fik det 1 gang om ugen..

Anmeld

10. februar 2011

regalprime

Nanastep skriver:

- Ej hvor skønt for dig  , jeg håber virkelig at det hjælper for jeg kan ingenting faktisk! det er ulideligt!
kan du fortælle lidt om hvad de gør osv hvor hvor på kroppen??

tak fordi du kom med et positivt svar

Jamen jeg fik en nål i foden, knæhasen og så nogen oppe ved bæknet og lå der ca 20-30 min, og det var så skønt!!! Følte mig helt let bagefter, sys det gjorde lidt ondt i starten når de sidder nåle i, men det er hurtig over igen Håber virkelig for dig det hjælper!!! Hvis det er sådan et elastik bælte der bliver snakket om, sys jeg kun det var i vejen og kun til bøvl. Men det er jo forskelligt   for det vil hjælpe dig!!! Har nåle skræk og var MEGET i tvivl om jeg sku gøre det, men FORTRYDER det IKK!!!!

Anmeld

10. februar 2011

Nanastep

LIZO skriver:

jeg fik det.. og nøj hvor det hjælp..  fik det 1 gang om ugen..

ej hvor dejligt, endnu et positivt svar jubiii.
håber også det hjælper på mig, så man kan få noget natte søvn!

Anmeld

10. februar 2011

Nanastep

regalprime skriver:

Jamen jeg fik en nål i foden, knæhasen og så nogen oppe ved bæknet og lå der ca 20-30 min, og det var så skønt!!! Følte mig helt let bagefter, sys det gjorde lidt ondt i starten når de sidder nåle i, men det er hurtig over igen Håber virkelig for dig det hjælper!!! Hvis det er sådan et elastik bælte der bliver snakket om, sys jeg kun det var i vejen og kun til bøvl. Men det er jo forskelligt   for det vil hjælpe dig!!! Har nåle skræk og var MEGET i tvivl om jeg sku gøre det, men FORTRYDER det IKK!!!!

Årh taaak, jeg håber virkelig også at det hjælper! syntes godt jeg ville nyde den sidst tid af min graviditet, og det kan man bare ikke når man har den smerte! - men ja håber det hel hjælper,  jeg har heldigvis ikke noget imod nåle, de kan bare stikke kan de hehe,. kan for din hjælp

Anmeld

10. februar 2011

LIZO

Nanastep skriver:

ej hvor dejligt, endnu et positivt svar jubiii.
håber også det hjælper på mig, så man kan få noget natte søvn!

bare jeg var en uge og ikke fik det kunne jeg med det samme mærke det.. fik samtig for læg kramper.. det hjælp os virklig meget

og heligvis fik  jeg det hos min egen jm så vi lyttet hver uge til babyen og det er så gratis på herlev sygehus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.