Lidt nyt herfra.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Karo

Så er vi flyttet og hold da op hvor er det dejligt

Vi har efterhånden fået pakket det meste ud. Der står stadig en del flyttekasser på 1 salen, men da dette rum kun er til opbevaring gør det ikke så meget. Derudover har vvséren været her og lave vaskesøgle og skifte alle rørene i kælderen, og kloakmanden har været her og spule kloakerne igennem. Nu skal elektrikkeren så komme og ordne nogle små ting og tømren skal komme og ordne noget af taget samt sætte en dør i til loft rummet.

Marcus elsker huset. Han løber rundt og siger ofte at Marcus her et dejligt hus

Ida er ved at blive kørt ind i vuggestuen og det går okay. Hun er ikke over vild med det, men for hver gang hun er der bliver hun mere og mere trug ved det.

Men ellers så har vi travlt herhjemme og det er ikke meget tid jeg har iøjeblikket til at logge på computeren, så jeg håber i bærer over med at jeg ikke er så aktiv herinde.

Er der forresten en der kan sende mig addressen til Trinens arrengement her på søndag. Jeg har detsværer fået forlagt den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

grinbidderen

Nej hvor er det bare dejligt at høre i er kommet godt ind i det nye hus og at i er kommet meget på plads, det er da dejligt at Marcus er vild med sit hus.. Håber det kommer til at gå godt med IDA i dagplejen. Adressen til på søndag er pilebro 20, i Herlev og det er nede i kælderen. Tænkte på om manden din skal med på søndag? Knus og tillykke med huset

Anmeld

10. februar 2011

TbCp

Dejligt med en lille update fra jer

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

Dejligt at I er kommet på plads. Jeg glæder mig også til at være kommet på den anden side af flytteriet!

Vi ses på søndag!

Anmeld

11. februar 2011

Lilac

Hvor dejligt I er glade for huset, og hvor skønt at Marcus er så glad for det 

Anmeld

11. februar 2011

anna-jonas

Billeder, Katja....................BILLEDER!! Glæder mig som et lille barn, til at se hvordan det ser ud. Det er bare så fedt et hus.....................sikke en sommer i skal holde ude i jeres have, hva'??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.