NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal til NF i næste og er så bange for at der ikke er nogen hjertelyd Jeg har stort set alle symtomer på graviditet hver dag (kvalme, ligamentsmerter øget tissetrang osv) Min kæreste har været så heldig at få job og skal selvfølgelig starte den dag NF finder sted og det gør mig ret ked af det for vil gerne ha ham ved min side hvis ikke alt skulle være okay.

Ville ikke det store med dette trængte bare til at få min bekymring ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg skal til NF i næste og er så bange for at der ikke er nogen hjertelyd Jeg har stort set alle symtomer på graviditet hver dag (kvalme, ligamentsmerter øget tissetrang osv) Min kæreste har været så heldig at få job og skal selvfølgelig starte den dag NF finder sted og det gør mig ret ked af det for vil gerne ha ham ved min side hvis ikke alt skulle være okay.

Åh hvor jeg forstår dig. Jeg var også så hunderæd til min første skanning... jeg tudede hele morgenen...

Men det hele var perfekt, og det skal lige siges at jeg næsten ingen symptomer havde

Og ja kan virkelig godt forstå du er ked af, at din kæreste ikke kan komme med... Har du ikke en anden du kan tage med?

Anmeld

10. februar 2011

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Åh hvor jeg forstår dig. Jeg var også så hunderæd til min første skanning... jeg tudede hele morgenen...

Men det hele var perfekt, og det skal lige siges at jeg næsten ingen symptomer havde

Og ja kan virkelig godt forstå du er ked af, at din kæreste ikke kan komme med... Har du ikke en anden du kan tage med?

Min mor har sagt ja til at tage med mig så jeg ikke skal være helt alene

Anmeld

10. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg kan måske trøste dig en smule. Nu er jeg en af dem, der desværre kom til scanning og fik at vide, at der ikke var noget hjerte der slog, men ved mig var kvalmen aftaget en del. Så jeg synes at du skal lade være med at bekymre dig. Så længe dine symptomer er som de plejer, så skal det hele også nok gå

Ærgeligt at din mand ikke kan komme med. Kunne du ikke tage din mor eller en god veninde med?

Anmeld

10. februar 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

Min mor har sagt ja til at tage med mig så jeg ikke skal være helt alene

Det var godt at høre!

Anmeld

10. februar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg kan måske trøste dig en smule. Nu er jeg en af dem, der desværre kom til scanning og fik at vide, at der ikke var noget hjerte der slog, men ved mig var kvalmen aftaget en del. Så jeg synes at du skal lade være med at bekymre dig. Så længe dine symptomer er som de plejer, så skal det hele også nok gå

Ærgeligt at din mand ikke kan komme med. Kunne du ikke tage din mor eller en god veninde med?

Jo min mor tager med mig. Hvor skrækkeligt. Det er absolut min værste frygt. Du får lige et

Anmeld

10. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jo min mor tager med mig. Hvor skrækkeligt. Det er absolut min værste frygt. Du får lige et

Godt du har din mor

Jeg er også sikker på at du tager graviditeten meget mere rolig, når nf-scanningen er overstået

Held og lykke med det

Anmeld

10. februar 2011

Troldemommi

Hvis det kan hjælpe dig så kan jeg berolige dig med at sådan har jeg det også, min nf scanning er om et par uger og jeg frygter det, hvad nu hvis barnet ikke der mere :-( forfærdeligt men skal vi ikke bare prøve at tænke meget positive tanker for selvfølgelig lever barnet :-) hvorfor skulle den dog ikke gøre det ? :-)

held og lykke

Monica

Anmeld

10. februar 2011

Anonym trådstarter

Monica1979 skriver:

Hvis det kan hjælpe dig så kan jeg berolige dig med at sådan har jeg det også, min nf scanning er om et par uger og jeg frygter det, hvad nu hvis barnet ikke der mere :-( forfærdeligt men skal vi ikke bare prøve at tænke meget positive tanker for selvfølgelig lever barnet :-) hvorfor skulle den dog ikke gøre det ? :-)

held og lykke

Monica

Jo det burde man. Men jeg tør heller ikke tro på det bedste for jeg har set den og ved at alt er godt. Er bange for at sætte mine forventninger for højt. Men jo selvfølgelig skal det nok gå (for os begge )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.