Lige et praktisk spørgsmål ang. udskrabning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

o0sus0o

Carina1977 skriver:

Nej øv....forb**** krop, tænker man engang imellem. men tror ikke der er noget man kunne have gjort anderledes. Men man tænker, hvorfor skulle det lige ske for mig?? men prøver på at lade være med at tænke det, for ellers kommer jeg jo ikke videre. sket er sket...og så må man prøve på at acceptere at livet ikke altid er lige præcis som man vil have det.

Og jeg er ked af at høre at du har været igennem det samme

Ja og det var endda et stor ønske, og nu vil jeg ikke prøve mere som tingene ser ud pt. men måske om 1 år eller 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Carina1977

SanneL skriver:

Det var også kun pletblødning til sidst

Jo tak, jeg er så heldig at jeg blev gravid i første forsøg efter, og det ser ud til at der er en sund og rask baby på vej

Jeg håber også lykken vil følge dig, hvad enten I beslutter jer til at prøve igen eller ej

Åhh hvor dejligt at det gik så nemt  men kunne forestille mig at du var pænt nervøs de første 12 uger

Det er dejligt når man nemt kan blive gravid igen. Jeg har også altid haft nemt ved at blive gravid. denne her graviditet var også ved første hug, og da jeg blev gravid med min søn, var jeg på p-piller. Så hvis jeg skal være gravid igen engang, så ved jeg så også at jeg vil få nemt ved det...og det er jo også betryggende at vide.

Min kæreste og jeg gik fra hinanden for noget tid siden, så er det jo ikke nemt at prøve at blive gravid igen

Ville ønske at jeg kunne få et barn mere, men har ikke lyst til et forhold igen. Så der er nok lukket herfra, selvom det er en trist tanke

Anmeld

10. februar 2011

Carina1977

susan_bagger skriver:

Ja og det var endda et stor ønske, og nu vil jeg ikke prøve mere som tingene ser ud pt. men måske om 1 år eller 2.

Ja hvis tingene ikke lige går så godt, så er det bedre at vente indtil der er styr på det. det er måske ikke så længe siden du fik den udskrabning?

Anmeld

10. februar 2011

o0sus0o

nej 17 dec

Anmeld

10. februar 2011

Carina1977

susan_bagger skriver:

nej 17 dec

Puha, så sidder følelserne stadig udenpå  

Det er godt nok ikke længe siden. tror altså der går et pænt stykke tid, før man er helt ovre det igen

Anmeld

10. februar 2011

o0sus0o

Tak lige en krammer tilbage. håber det kommer til at gå fint

Anmeld

11. februar 2011

SanneL

Carina1977 skriver:

Åhh hvor dejligt at det gik så nemt  men kunne forestille mig at du var pænt nervøs de første 12 uger

Det er dejligt når man nemt kan blive gravid igen. Jeg har også altid haft nemt ved at blive gravid. denne her graviditet var også ved første hug, og da jeg blev gravid med min søn, var jeg på p-piller. Så hvis jeg skal være gravid igen engang, så ved jeg så også at jeg vil få nemt ved det...og det er jo også betryggende at vide.

Min kæreste og jeg gik fra hinanden for noget tid siden, så er det jo ikke nemt at prøve at blive gravid igen

Ville ønske at jeg kunne få et barn mere, men har ikke lyst til et forhold igen. Så der er nok lukket herfra, selvom det er en trist tanke

Jeg var så heldig at få to tryghedsskanninger inden nf skanning, så jeg vidste der var liv.
Nu er jeg i uge 17, og jeg er stadig pænt nervøs, og kan gå helt i panik hvis jeg ikke mærker liv hver dag (selv om jeg godt ved man ikke SKAL mærke liv hver dag på dette tidspunkt af graviditeten), tror en MA altid vil forfølge en på det punkt...

Jeg er ked af at det ikke gik mellem dig og kæresten, specielt når du ønsker et barn mere. Men hvem ved hvad fremtiden bringer  Måske der er en kæreste til dig derude igen engang hvis du får lyst... Og måske et barn mere

Jeg håber du trods det forestående på mandag får en ok weekend, og at alt går efter planen mandag.

Anmeld

11. februar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Jeg var jo oppe på sygehuset igen idag, hvor jeg lige blev scannet en ekstra gang, fordi de lige ville være sikker. Selvfølgelig var det, som det var i sidste uge. Der er ingen tegn på at jeg skulle være igang med at abortere, så min krop holder åbenbart godt fast i graviditeten. Lægen snakkede noget om, at det er fordi moderkagen delvist stadig fungerer.

Nå men enden af det bliver, at jeg får lov til at få den udskrabning. Den skal jeg have foretaget på mandag, og jeg ser bare frem til, når det hele er overstået.

Jeg glemte bare at spørge om noget i farten, så jeg tænkte om jer der har prøvet en udskrabning, kan fortælle mig, hvor meget man egentlig bløder bagefter? Jeg tænker....kan man bruge et alm. tyndt bind, eller skal man op og have købt nogen af de store bind?

Det er bare meget rart at vide, sådan at man har det hele hjemme, når man får brug for det.

Det har været meget forskelligt, men jeg vil anbefale at du fx køber nogle af de der Tena-bind og har i huset, blot for at være på den sikre side.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. februar 2011

Sof

Jeg blødte lidt mere end almindelig mens, men fik et stor bind med fra hospitalet og så nogle almindelige og det var helt fint. Jeg stoppede med at bløde samme aften og brugte derefter trusseindlæg til det sidste brunlige udflåd!

Håber du er okay, og du skriver bare hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.