Pippi stofbleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Dorthe1986

Hej piger

Nogen der ved om man kan købe Pippi stofbleer i babysam? Altså den fysiske butik?

Har hørt at de er rigtig gode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

2babygirls

Dorthe1986 skriver:

Hej piger

Nogen der ved om man kan købe Pippi stofbleer i babysam? Altså den fysiske butik?

Har hørt at de er rigtig gode

Det mener jeg godt man kan... 3 for en pris...

Anmeld

10. februar 2011

132319

Ja, det kan man.

Jeg vil så dertil sige at jeg ikke kan mærke forskel fra det ene mærke til det andet, for mig er en stofble en stofble 

Anmeld

10. februar 2011

Dorthe1986

Tina&Martin skriver:

Det mener jeg godt man kan... 3 for en pris...

Okay tak

Anmeld

10. februar 2011

Dorthe1986

MHK skriver:

Ja, det kan man.

Jeg vil så dertil sige at jeg ikke kan mærke forskel fra det ene mærke til det andet, for mig er en stofble en stofble 

Tja jeg har ærlig talt ikke den store forstand på det... Jeg havde bare hørt at de skulle være ekstra dejlige og at mange andre slags var meget tynde i det... Men ja jeg skal en tur i babysam i næste weekend og have købt det sidste babyudstyr () Og så må vi se hvad jeg falder over

Anmeld

10. februar 2011

2babygirls

MHK skriver:

Ja, det kan man.

Jeg synes nu godt man kan... De er lidt tykkere i stoffet, hvorimod dem fra name it også er bedre dem fra bilka som krøller lidt i det..

Men jeg er nu pænt ligeglad, bare de er fine og holder farven.. Hvilket dem fra pippi ikke gjorde ved mig, så de ligner en blanding af lyserøde og farve fra noget andet....

Anmeld

10. februar 2011

bøgelund

Tina&Martin skriver:

Jeg synes nu godt man kan... De er lidt tykkere i stoffet, hvorimod dem fra name it også er bedre dem fra bilka som krøller lidt i det..

Men jeg er nu pænt ligeglad, bare de er fine og holder farven.. Hvilket dem fra pippi ikke gjorde ved mig, så de ligner en blanding af lyserøde og farve fra noget andet....

der må jeg give dig ret. jeg kan os tydeligt mærke forskel! jeg har MANGE af dem fra pippi. og jeg er meget glad ved dem. og nogle dejlige farver.. 

Anmeld

10. februar 2011

Dorthe1986

Tina&Martin skriver:

Jeg vil bare have dem i hvid, så der skulle farven ikk blive noget problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.