Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja sm opskriften siger, en opskrift på den aller bedste farsbrød i verden og ideer til hvad man kunne spise til hvis man ikke lige gider kogte kartofler og sovs husk det hele skal kunne spises af lærke der der bliver 10 mdr i morgen OG hun har ingen tænder men tygger kanon med gummerne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: jeg lavede det med purløg, feta, rødløg og en masse krydderier. og så små kartofler i ovnen med olie salt og rosmarin..
jeg lavede det med purløg, feta, rødløg og en masse krydderier. og så små kartofler i ovnen med olie salt og rosmarin..
lillespurv20 skriver: uhm lyder lækkerthvor længe giver du farsbrødet og kartoflerne (det er første gang jeg skal lave farsbrød)
uhm lyder lækkerthvor længe giver du farsbrødet og kartoflerne (det er første gang jeg skal lave farsbrød)
sarahb skriver: jeg laver det af oksekød og der skal 1 kg have en time ved 200 grader.Og karfolerne ca det samme.. De skal lige stikkes i for at se hvordan de har det. Hov og lidt rasp og æg i også selvfølgelig
jeg laver det af oksekød og der skal 1 kg have en time ved 200 grader.Og karfolerne ca det samme.. De skal lige stikkes i for at se hvordan de har det. Hov og lidt rasp og æg i også selvfølgelig
Jeg har lavet med soltørrede tomater, championg, ost og krydderier. og til sidst kom jeg bacon rundt om. Og jeg lavede kartoffelbåde i ovnen, med olie og krydderier
AmalieM skriver: Jeg har lavet med soltørrede tomater, championg, ost og krydderier. og til sidst kom jeg bacon rundt om. Og jeg lavede kartoffelbåde i ovnen, med olie og krydderier
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128