kan man gætte på det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Sophia'smor

Ja undskyld jeg spørg dumt,

men nogen siger man kan se på maven om det er en dreng eller pige? andre siger vis man kaster meget op og har kvamle er det en dreng? kan man regne med sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

tinasmor

Nope. Jeg har flere steder læst at hvis man kaster meget op eller har kvalme er det en pige. Jeg har ingenting haft med mine to graviditeter og har en pige og venter en til. Som med altid tror jeg bare det er 50/50

Anmeld

10. februar 2011

Sophia'smor

tinasmor skriver:

Nope. Jeg har flere steder læst at hvis man kaster meget op eller har kvalme er det en pige. Jeg har ingenting haft med mine to graviditeter og har en pige og venter en til. Som med altid tror jeg bare det er 50/50

Nårh okay, jamen det da lidt øv hehe,

er meget spændt på hvad det bliver.

Stort tillykke herfra

Anmeld

10. februar 2011

SussieThyssen

LeaSchmidt skriver:

Ja undskyld jeg spørg dumt,

men nogen siger man kan se på maven om det er en dreng eller pige? andre siger vis man kaster meget op og har kvamle er det en dreng? kan man regne med sådan noget?

I realiteten nej.
Jeg har haft det ad h... til uanset om det var piger eller drenge, så den er der overhovedet ikke hold i.

Man siger at, hvis man venter en pige, sidder det på siderne..altså at man bliver bred over bagen og på hofterne, og hvis det bliver en dreng, så har man det hele foran uden at man kan se bagfra, at man er gravid.
Jeg hælder til at der er noget om snakken, for har i mange tilfælde set, at det har holdt stik..også med mig selv.

Men...generelt..så kan man ikke regne med noget som helst.
Man må bare vente og se, hvad der gemmer sig derinde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. februar 2011

Sophia'smor

SussieThyssen skriver:

I realiteten nej.
Jeg har haft det ad h... til uanset om det var piger eller drenge, så den er der overhovedet ikke hold i.

Man siger at, hvis man venter en pige, sidder det på siderne..altså at man bliver bred over bagen og på hofterne, og hvis det bliver en dreng, så har man det hele foran uden at man kan se bagfra, at man er gravid.
Jeg hælder til at der er noget om snakken, for har i mange tilfælde set, at det har holdt stik..også med mig selv.

Kærligst
Sussie

Hehe Okay

tusind tak for det dejlige svar, det altid rart at tag med på vejen

Anmeld

10. februar 2011

tinasmor

LeaSchmidt skriver:

Hehe Okay

tusind tak for det dejlige svar, det altid rart at tag med på vejen

Men synes der var en tråd for ikke så lang tid siden hvor folk skulle sende deres billeder ind så der var en der kunne gætte efter det (samme princip) men det var desværre ikke helt at regne med.

Bedste gæt er nok at vente til MD scanningen

Anmeld

10. februar 2011

Sophia'smor

tinasmor skriver:

Men synes der var en tråd for ikke så lang tid siden hvor folk skulle sende deres billeder ind så der var en der kunne gætte efter det (samme princip) men det var desværre ikke helt at regne med.

Bedste gæt er nok at vente til MD scanningen

Nårh okay.

Øv at jeg ikke så den, det kunne ellers ha været meget morsomt

Anmeld

10. februar 2011

Aprilmor11

SussieThyssen skriver:

I realiteten nej.

Kærligst
Sussie

Jeg venter en dreng og det sidder både på numsen, lårene, hofterne og maven

Tror bare at det er en masser snak også

Det siges også at hvis maven sidder nede er det en dreng, ( det gøre min ) Og hvis maven sidder oppe er det en pige ..

Men det passer heller ikke på alle

Anmeld

10. februar 2011

Sophia'smor

Aprilmor11 skriver:

Jeg venter en dreng og det sidder både på numsen, lårene, hofterne og maven

Tror bare at det er en masser snak også

Det siges også at hvis maven sidder nede er det en dreng, ( det gøre min ) Og hvis maven sidder oppe er det en pige ..

Men det passer heller ikke på alle

Tillykke med det .

Ja der nok ikke andet for end at vente til man er langt nok henne, hihi

Anmeld

10. februar 2011

Aprilmor11

LeaSchmidt skriver:

Tillykke med det .

Ja der nok ikke andet for end at vente til man er langt nok henne, hihi

Nej desværre

Og tak og tillykke med dn graviditet også ..

Tiden skal nok gå stærkt, inden du får set dig om, kender du kønnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.