Gir li mig selv et klap på skulderen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Hvem?

???æØp`´¨¨¨¨

I HERE I COME!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

frk Jensen

Jeg stod og skulle til 3 afgørende eksamer i Januar, for at jeg kan søge ind på Universitetet efter barslerne, men da min dreng kom 5 uger for tidligt og det resluterede i indlæggelse på Neo, havde jeg egentlig opgivet drømmen om karrierskift, men jeg valgte alligevel af gå op til eksamnerne i Dansk A, Samfundsfag B og Psykologi B, hvis det gik galt, ja så måtte det jo være sådan, men er lige blevet ringet op at jeg har fået 10 i alle fagene!

Jeg har ikke fulgt fagene, men har bare fået lov til at gå op til en eksamen i fagene, da jeg har en Handelsskole fra 2004, og se om jeg kunne forny mit eksamensbevis - jeg er sgu lidt stolt!

SÅ UNI HERE I COME!

woooooow.... SÅDAN!

Anmeld

10. februar 2011

Hvem?

frk Jensen skriver:

Allllt hvad jeg kan for at du består...

Jamen, jeg har skam været oppe til eksamen i fagene og har sgu også bestået dem alle

Anmeld

10. februar 2011

Bare mig..

Hvor er det bare flot!! Helt fantastisk! Stort tillykke!

Jeg gik selv op til eksamenerne en uge efter fødslen, så ved nogenlunde hvor hårdt det er. - Bortset fra min ikke er født for tidligt, men man har i forvejen så mange andre ting at tænke på når man lige har født, eller som din liller på neo.

Det er vildt flot af dig!!!

Anmeld

10. februar 2011

frk Jensen

SanneBoe skriver:

Jamen, jeg har skam været oppe til eksamen i fagene og har sgu også bestået dem alle

Det er sgu mega flot...

Hvor skal du på uni henne???

Anmeld

10. februar 2011

Hvem?

frk Jensen skriver:

Det er sgu mega flot...

Hvor skal du på uni henne???

Argh, min com fucker helt op...

Men søger ind i både Århus og Aalborg, da jeg har lige lagt til begge steder

Hvordan går det med dig?

Anmeld

10. februar 2011

Hvem?

Nicolinesmor170510 skriver:

Hvor er det bare flot!! Helt fantastisk! Stort tillykke!

Jeg gik selv op til eksamenerne en uge efter fødslen, så ved nogenlunde hvor hårdt det er. - Bortset fra min ikke er født for tidligt, men man har i forvejen så mange andre ting at tænke på når man lige har født, eller som din liller på neo.

Det er vildt flot af dig!!!

Mange tak - er også lidt stolt, da jeg følte det hele var noget bæ, og da jeg ikke har haft fagene siden 2004, troede jeg ikke på det, da læsningen jo heller ikke blev til noget, men noget må jeg da ha gjort rigtigt

Anmeld

10. februar 2011

Troldemommi

you go girl :-)

Anmeld

10. februar 2011

Bare mig..

SanneBoe skriver:

Mange tak - er også lidt stolt, da jeg følte det hele var noget bæ, og da jeg ikke har haft fagene siden 2004, troede jeg ikke på det, da læsningen jo heller ikke blev til noget, men noget må jeg da ha gjort rigtigt

Måske du "bare" har det i dig.. Det er i hvertfald sejt!

Anmeld

10. februar 2011

frk Jensen

SanneBoe skriver:

Argh, min com fucker helt op...

Men søger ind i både Århus og Aalborg, da jeg har lige lagt til begge steder

Hvordan går det med dig?

Sådan.. Hvad vil du gerne uddannes som??

Det går fremad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.