hyggetråd vis mig din dåbskage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

roenlund

muzen skriver:

jo det kan du tro, det er den her præger

og nogen bruger den her udstikker

jeg bruger den udstikker der fulgte med prægeren kan desværre ikke finde et billede af den

de små spidse blomster har jeg brugt en udstikker fra et stort blomster udstikker. men vil ikke vise linket da man ikke skal handle ved dem mere. da de ikke er de sødeste mennersker. og desværre er det det eneste sted at jeg har set den store pakke med udstikker

mange tak, jeg vil egentlig gerne høre hvor det er jeg skal undlade at handle da jeg da ikke gider at få en dårlig oplevelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

muzen

roenlund skriver:

mange tak, jeg vil egentlig gerne høre hvor det er jeg skal undlade at handle da jeg da ikke gider at få en dårlig oplevelse...

jammen det siger jeg da gerne det er Kagekompagniet og linket til det store blomter sæt er her

men pas på de stikker folk til fødevarestyrelsen

Anmeld

10. februar 2011

Manakauapo

jammen det siger jeg da gerne det er Kagekompagniet og linket til det store blomter sæt er her

Den kan jeg da sætte mig på! Det var absolut ikke sjovt, mens det stod på..

Så ALDRIG ALDRIG ALDRIG handle med Kagekompagniet! Det er virkelig ikke det værd!

Anmeld

10. februar 2011

twinny

hvor er i bare dygtige..... nu laver ikk selv nogen kager... i skulle bare have lidt ros.... når min bebs skal døbes... bliver en jer lige kontaktet.

Anmeld

10. februar 2011

Lou87

Anja der er herinde, fra Dyrberg Catering & Cakes lavede min datters flotte kage.. den var SÅ flot!
(fyld hindbærmousse og toblerone)
Har desværre kun et billede på comp, ikke så godt..
Men kommer her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2011

132319

muzen skriver:

Hvad mener du med at de stikker folk? Sladrer de om at man laver kager, for det er da ikke ulovligt? 

Anmeld

10. februar 2011

mariamiss6

MHK skriver:

Hvad mener du med at de stikker folk? Sladrer de om at man laver kager, for det er da ikke ulovligt? 

Det er ulovligt at tjene penge på det, og at lave dem uden at have et hygiejnebevis, og de rette fysiske rammer til det hele... 

Så altså, man skal være fuldt udstyret, og indberette alle salg til skat....

Anmeld

10. februar 2011

132319

mariamiss6 skriver:

Det er ulovligt at tjene penge på det, og at lave dem uden at have et hygiejnebevis, og de rette fysiske rammer til det hele... 

Så altså, man skal være fuldt udstyret, og indberette alle salg til skat....

Åhh ok, utroligt at det skal være sådan 

Folk tjener da penge på så meget af den slags.

Anmeld

10. februar 2011

mariamiss6

MHK skriver:

Åhh ok, utroligt at det skal være sådan 

Folk tjener da penge på så meget af den slags.

Det har noget at gøre med hvis nu du sælger en kage til et helt selskab, og de så bliver syge

Og så selvfølgelig det, at det jo altså går ind under kategorien 'sort arbejde' og vi ved jo alle at sort arbejde er forbudt

Anmeld

10. februar 2011

132319

mariamiss6 skriver:

Det har noget at gøre med hvis nu du sælger en kage til et helt selskab, og de så bliver syge

Og så selvfølgelig det, at det jo altså går ind under kategorien 'sort arbejde' og vi ved jo alle at sort arbejde er forbudt

True true 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.