argh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Maja88

ja ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg..

må bare lige have ondt af mig selv.

men nu har jeg i 2 nætter ikke sovet og har tilbragt halvdelen af natten på sofaen, for at manden da kunne få lidt søvn... Jeg hoster som en i helvede og er begyndt at hoste slim også...

har virkelig prøvet alt. har drukket 3 liter the, spist en pakke vicks blue... ja alt, men ligemeget hjælper det...¨

ja som sagt ville bare lige ud med det, men hvis nogen har nogle gode råd så bare kom med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

sarahb

ihhh hvor træls...
Hvad med noget slimløsende fra apoteket om det kan hjælpe

Anmeld

10. februar 2011

TbCp

Te med honning. Honningen må dog først kommes i når teen er kølet lidt af.

Det skulle være slimløsende og er det råd vi har fået af vores læge, både til os selv og vores datter.

Anmeld

10. februar 2011

Maja88

TbCp skriver:

Te med honning. Honningen må dog først kommes i når teen er kølet lidt af.

Det skulle være slimløsende og er det råd vi har fået af vores læge, både til os selv og vores datter.

har drukket 3 liter kamillethe med honning.. hmm

men sidder faktisk bare og venter på kl bliver 8 så jeg kan ringe til lægen og høre om hun ikke kan bestille noget hostesaft gravide må få.

Anmeld

10. februar 2011

TbCp

Maja88 skriver:

har drukket 3 liter kamillethe med honning.. hmm

men sidder faktisk bare og venter på kl bliver 8 så jeg kan ringe til lægen og høre om hun ikke kan bestille noget hostesaft gravide må få.

Øv hvor surt.

Man kan også få hostestillende tabletter på apoteket, ved dog ikke om man må tage dem når man er gravid

Anmeld

10. februar 2011

Nettemor

bromhexin er slimløsende og receptfri.. smager dårligt men hjælper så det ik er så slemt at hoste op..

Anmeld

10. februar 2011

Maja88

nettemor skriver:

bromhexin er slimløsende og receptfri.. smager dårligt men hjælper så det ik er så slemt at hoste op..

men må man få det som gravid??.. og er ikke meget slim.. men i går var det sådan en tør hoste.. men har udviklet sig til at være med slim.. men det gør helt ondt helt ned i lungerne... kan det være kold lungebetændelse?

Anmeld

10. februar 2011

Nettemor

kun efter lægens anvisning så jeg lige

men ja det kan jo godt være kold lungebetændelse. hvis det gør ondt så få det tjekket! heller en gang for meget end en gang for lidt.. lægerne er der jo for en grund..

Anmeld

10. februar 2011

Maja88

nettemor skriver:

kun efter lægens anvisning så jeg lige

men ja det kan jo godt være kold lungebetændelse. hvis det gør ondt så få det tjekket! heller en gang for meget end en gang for lidt.. lægerne er der jo for en grund..

ja er jo nemlig det.. men venter også kun på jeg kan ringe til dem..

men en kuld lungebetændelse.. ved du om det kan skade babyen???

Anmeld

10. februar 2011

Maja88

skal til lægen her 9.50 så må vi se hvad hun siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.