Hvilken klapvogn har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Kamulla

Lunae skriver:

Den har svingbare hjul, ik?

JEPS 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Brams

Emmaljunga Cerox 2.0 - er super glad for den

Den har vendbart styr, så barnet både kan se frem og vende ind mod en selv - det synes jeg er super fedt.

Kan klart anbefales.

Anmeld

11. februar 2011

Fru'Rugaard

Lunae skriver:

Den har jeg også hørt virkelig meget godt om! Puh det er svært!

Den er simpelthen så lækker!
Vi har den så bare med almindelige hjul, istedet for drejehjul

Anmeld

11. februar 2011

Fru'Rugaard

KittyGirl skriver:

Sådan en har vi også... vi købte en brugt til 700 kr.. og den fungerer bare perfekt..

og en af mine veninder har også lige købt sådan en, til 750 kr. brugt...

De er bare SÅ gode....

Synes jeg har faldet over for mange "trælse" debatter med klapvogne med svingbare hjul...

Er virkelig glad for min Emmaljunga Cerox!

Vi har haft en med drejehjul- vi købte en brugt til 600,- men så viste det sig at, da vi skulle have den med i bilen, så kunne den ikke klappes sammen, den ene af dem der man hiver i, for at klappe den sammen, var knækket af - hader simpelthen når folk ikke er ærlige omkring det de sælger! - men, vi er også bare rigtig glade for vores emmaljunga

Anmeld

11. februar 2011

JacobsMoar

Emmaljunga Nitro City !!!!

Jeg har længe gået og drømt om sådan en vogn.. Men synes godt nok det var mange penge  

MEN, igår gjorde vi det så.. Og jeg ELSKER den allerede.. Barnevognen er stillet i skuret, og jeg går nu og nyder vores nye klapvogn

Anmeld

11. februar 2011

morpia1

Hej

Jeg er også stor fan af Emaljunga - Jeg har emaljunga barnevogn og har faktisk lige fundet ud af at man kan vende kassen om, jeg har bare altid gået baglæns .

Var på udkig efter en klapvogn og fandt denne side  http://www.kidsnbaby.dk/ Som har et meget ddtort udvalg i klapvogne m.m.

Kh,

Pia

Anmeld

12. februar 2011

AWO

Vi har en Teutonia Mistral - så fin!!!

Den kan det samme som Emmaljungaerne, men jeg synes, den er nemmere at betjene, hvad angår det at klappe sammen og vende styret.

Sælgeren i Babysam anbefalede den også.

Anmeld

12. februar 2011

Lou87

Hehe kan godt se jeg er helt udenfor her

Jeg har en Dino klapvogn fra babysam..
Det er sådan en meget robust parablyklapvogn.
Der er kaleche på, og der medfølger forlæder og insektnet også.
Den kan ligges ned i ryggen også, super lækkert!
Har indkøbsnet under og svingbare hjul, som gør den rigtig lækker og gå med. Og ja så kan den jo så klappes utrolig nemt sammen og fylder næsten ikk en skid! Samt den har et håndtag og bære i.

Vi ved med os selv at vi helst ville ha noget der ikk fyldte for meget hvis vi sku ha klapvogn.. og vi vil også gerne ha en der er nem i farten.. Hvis vi skal på længere ture / udflugter så bruger vi jo bare barnevognen :-) Så den her er bare li os!
Og senere når hun er for stor til barnevogn, så køber vi nok en klapvogn i enten harald nyborg eller jem og fix til 600 kr - for der er det begrænset hva den blir brugt nok og de er super fine til prisen.. :-)

Anmeld

12. februar 2011

Fam. Madsen

vi har en schark klapvogn og den er vi meget glad for.. den er købt i ønskebørn i sin tid.

Anmeld

12. februar 2011

o0sus0o

har en Emmaljunga i sort og pink den er også til salg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.