pige tøj søges i str ca 116,Til min datter på snart 5 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.682 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Hendes far nægter af giver hende nået med når jeg har hende pisse iii...

Så nu har jeg været i vores forskelige genbruger tøj og sko osv..

Men hun vokser så hurtigt..

Derfor søger jeg gratis eller meget billigt tøj til hende

Henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Vivian67

Hej. Jeg har en del tøj i str. 110 og 116 liggende. Sælger til kr. 10,00 pr. del + forsendelse. Hvis du er interesseret sender jeg gerne nogle billeder.

Anmeld

27. februar 2011

tazz

Hvor er hun sød.

Er hun en str. 116, eller søger du det lidt stort i størrelsen? Jeg spørger fordi Anna er vokset ud af sit str. 110 tøj, så der har jeg muligvis noget jeg ikke har sendt videre.

Anmeld

6. marts 2011

H+S Skjolgborg.

tazz skriver:

Hvor er hun sød.

Er hun en str. 116, eller søger du det lidt stort i størrelsen? Jeg spørger fordi Anna er vokset ud af sit str. 110 tøj, så der har jeg muligvis noget jeg ikke har sendt videre.

hun bruger ca str 110-116 hun er 5 år til aug. Nået i 110 er for lille dog ikke trusser kan 110 godt passe..

Men søger ja det i lidt større ind det hun bruger nu.

Henriette

Anmeld

6. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Vivian67 skriver:

Hej. Jeg har en del tøj i str. 110 og 116 liggende. Sælger til kr. 10,00 pr. del + forsendelse. Hvis du er interesseret sender jeg gerne nogle billeder.

hej så lige dit indlæge ville gerne se billeder...

Anmeld

6. marts 2011

tinasmor

Jeg ved selvfølgelig ikke om tøjet sælges i store størrelser (116) Men hvis de gør så f.eks mødrehjælpens butikker eller alle kirkens nødhjælps butikker. Jeg købte en masse bukser og et par bluser (til at ligge i hendes børnehave som ekstra tøj hvis hun har brug for det) og det kostede 10-15 kr pr. del. (Det var så  i størrelse 98)

Anmeld

6. marts 2011

Vivian67

Henriette.S.J skriver:

hej så lige dit indlæge ville gerne se billeder...

Hej. Her kommer lige lidt billeder. Det på sidste billeder alt sammen str. 116 resten kan jeg ikke huske om det er 110 el. 116, men det kigger jeg selvfølgelig efter hvis du er interesseret.

Jeg kan se at du også har nogle større børn, hvis du er interesseret har jeg også andet tøj til salg - se under min profil.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2011

H+S Skjolgborg.

tinasmor skriver:

Jeg ved selvfølgelig ikke om tøjet sælges i store størrelser (116) Men hvis de gør så f.eks mødrehjælpens butikker eller alle kirkens nødhjælps butikker. Jeg købte en masse bukser og et par bluser (til at ligge i hendes børnehave som ekstra tøj hvis hun har brug for det) og det kostede 10-15 kr pr. del. (Det var så  i størrelse 98)

jeg har været i de forskilig genbruger de har desværre ikke så meget i den str hun er ca 113½ cm...

*SS*

Anmeld

9. marts 2011

MissGeoh

Henriette1976 skriver:

jeg har været i de forskilig genbruger de har desværre ikke så meget i den str hun er ca 113½ cm...

*SS*

Jeg har noget liggende i str 110-122..

Anmeld

9. marts 2011

H+S Skjolgborg.

MissGeoh skriver:

Jeg har noget liggende i str 110-122..

ok pris og billeder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.