Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal til at påbegynde uddannelse & skal jo så derfor på SU.
Men hvordan er taksterne når man er forsørger og ens samlever også er på SU.
Hvad kan man få i Su , tillæg & lån osv??
- Kan ikke helt finde ud af det på deres hjemmeside /:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CelinasMommy skriver: Jeg skal til at påbegynde uddannelse & skal jo så derfor på SU. Men hvordan er taksterne når man er forsørger og ens samlever også er på SU. Hvad kan man få i Su , tillæg & lån osv?? - Kan ikke helt finde ud af det på deres hjemmeside /:
både mig og min kæreste er studerende lige nu, og vi får hver udbetalt lidt over 10.000 hver..en almindelig su er 5400 ca. og så får du og din kæreste forsørgertillæg på ca. 1700 og dernæst har i mulighed for at tage su lån...helt op til 4300 ca. men den sidste del skal i jo desværre tilbage betale, men det er heldigvis ikke meget om måneden, og først efter endt udd. det skal siges at vi begge to har det højest lån man kan få...
Lambi skriver: både mig og min kæreste er studerende lige nu, og vi får hver udbetalt lidt over 10.000 hver..en almindelig su er 5400 ca. og så får du og din kæreste forsørgertillæg på ca. 1700 og dernæst har i mulighed for at tage su lån...helt op til 4300 ca. men den sidste del skal i jo desværre tilbage betale, men det er heldigvis ikke meget om måneden, og først efter endt udd. det skal siges at vi begge to har det højest lån man kan få...
Okey tusind tak for svaret
Så har jeg lidt at gå efter
CelinasMommy skriver: Okey tusind tak for svaret Så har jeg lidt at gå efter
det var så lidt..men inde på su.dk kan du finde alle taksterne også..så kan i sidde og regne lidt på det hele
Lambi skriver: det var så lidt..men inde på su.dk kan du finde alle taksterne også..så kan i sidde og regne lidt på det hele
Kan bare ikke helt finde ud af deres hjemmeside /:
Synes den er meget uoverskuelig..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128