Polterabend, nogen ideer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

fønix

Hej

jeg står og skal sammen med nogen andre holde polterabend for en veninde, så ville lige hører om der er nogen som har en kanon sjov ide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Ka+Ma=Be

fønix skriver:

Hej

jeg står og skal sammen med nogen andre holde polterabend for en veninde, så ville lige hører om der er nogen som har en kanon sjov ide?

Kommer vel lidt an på hvad hun er til? Om det skal være roligt og hyggeligt eller stort og voldsomt.

Jeg arrangerede for en veninde, som egentlig mest er til hygge og sådan. Så vi var 8 stk der tog ud og lavede forskellige hygge ting

Vi var i aktivitetscenter med en masse "fri leg"! Hoppepuder, human bordfodbold, sumubrydning og alt sådan noget. Derefter tog vi ud og bowlede og tog en kanalrundfart. Vi tog ud og spise og så på sams bar og sang!

Det var ikke så vildt og voldsomt, men rigtig rigtig hyggeligt og lige det der passede til hende!

Anmeld

9. februar 2011

SpunkenJo

Der er noget der hedder starfactory eller lignende i Kbh, der kan man indspille en sang og lave en musikvideo dertil.

Anmeld

9. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da jeg skulle giftes havde jeg det mest fantastiske polterabend.

Jeg startede med, at få chokolademassage på en klinik, hvor jeg så blev hentet og skulle kører på motorcykel.

Jeg mødtes med alle tøserne på en skole, hvor vi skulle lave Fangerne på Fortet. Det var så FEDT og alle kunne være med - store som små, tykke som tynde, unge som gamle, høje som lave.

Bagefter tog vi hjem til en privat, hvor vi fik skøn mad og dansede til den lyse morgen

Det var lige den korte version du fik. Men jeg kan helt klart anbefale Fangerne på Fortet http://www.polterabend.dk/annonce/6/København/458/

Anmeld

9. februar 2011

fønix

hun er til lidt af hvert tænkte jeg self ikke lige på at skrive

men super ide, tak, det kan helt sikkert bruges har bare brug for alle de ideer jeg kan få

Anmeld

9. februar 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
fønix skriver:

Hej

Jeg var til mit eget polterabend ude og dykke med flaske i en svømmehal hvilket var en virkelig sjov oplevelse, derodover var jeg også ude og malke en ko, puste glas og stå i bar på det lokale værtshus.

Anmeld

9. februar 2011

Ka+Ma=Be

Jeg brugte forresten denne hjemmeside til inspiration http://www.polterabend.dk/  Der er nogle virkelig fede ideer!

Anmeld

19. juni 2012

cb99

[slettet af moderator]

Anmeld

19. juni 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
cb99 skriver:

CD Indspilning I professionelt lydstudie er altid et hit til polterabends. I kan fx læse lidt om de thos: http://polterabendevent.dk Håber I får en fantastisk polterabend :-)

Du har godt set, at denne (og en del af de andre tråde du hiver op), er efterhånden af lidt ældre dato?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.