Se hvad jeg har fået i bryllupsdagsgave af manden... <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

ønskebørn74

Leonora skriver:

Hvor har du bare en dygtig mand til at finde gaver.....skønt...den er super fin og enkel...lige min stil :-)

Hej søde, det er godt nok konen du skriver til... Det er mig der har fået den...... Men ja, han er dygtig og valgte lige den jeg mest ville have på ønskelisten...  ... Der var 9 ting at vælge imellem... Så han kender mig godt!!!  Hvor er det et dejligt profil billede du har!!!

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Leonora

ønskebarn74 skriver:

Hej søde, det er godt nok konen du skriver til... Det er mig der har fået den...... Men ja, han er dygtig og valgte lige den jeg mest ville have på ønskelisten...  ... Der var 9 ting at vælge imellem... Så han kender mig godt!!!  Hvor er det et dejligt profil billede du har!!!

Lene

Jeg mente også at han er dygtig :-)... Det er ikke mange mænd der kan det.....:-)

Anmeld

9. februar 2011

ønskebørn74

Leonora skriver:

Jeg mente også at han er dygtig :-)... Det er ikke mange mænd der kan det.....:-)

Ja han er bare dejlig min mand... 

Hvor er hun sød din datter, hvor gammel er hun?

Anmeld

9. februar 2011

Leonora

ønskebarn74 skriver:

Ja han er bare dejlig min mand... 

Hvor er hun sød din datter, hvor gammel er hun?

Tusind Tak :-)...hun er 2 1/2 år. Jeg glæder mig til at følge med når det bliver jeres tur, for det ved jeg at det gør....jeg plejer at have en go fornemmelse....Jeg synes sku at I fortjener en go optur meget snart...( undskyld manglende mellem rum, skriver fra en IPad og den vil ik lave mellemrum og smileys)... Hmmm

Anmeld

9. februar 2011

ønskebørn74

Leonora skriver:

Tusind Tak :-)...hun er 2 1/2 år. Jeg glæder mig til at følge med når det bliver jeres tur, for det ved jeg at det gør....jeg plejer at have en go fornemmelse....Jeg synes sku at I fortjener en go optur meget snart...( undskyld manglende mellem rum, skriver fra en IPad og den vil ik lave mellemrum og smileys)... Hmmm

bare ok... ... glæder mig til vi skal igang igen...

Anmeld

9. februar 2011

Zafir

Tillykke

Anmeld

9. februar 2011

ønskebørn74

Zafir skriver:

Tillykke

1000 tak søde!!!

Og sikke nogle dejlige billeder af dine prinsesser du lige har lagt ind!!!!

Anmeld

9. februar 2011

Zafir

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!

Og sikke nogle dejlige billeder af dine prinsesser du lige har lagt ind!!!!

thanx

Anmeld

11. februar 2011

Lisbeth1985

Hvor er den fin

Anmeld

11. februar 2011

Troldemommi

Tillykke, den er super smuk :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.