jeg er forvirret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

twinny

Hey tøser....

Jeg var til lægen og blevet sat til 5+5...  dejligt at få det bekræftet af lægen.

Hun sagde jeg skulle ringe om en uge, da der var kommet svar på mine blodprøver (om jeg manglede vitaminer, sygdomme m.m.). og jeg skulle der op om 14 dages tid, der skal jeg vel have lavet en vandrejournal og svangerjournal.

Men hva så derfra? hvornår NF? og er der gratis scanning til bebs køn? hvilke scanninger o.s.v? jeg fik en masse papir, men er ikk helt med på dem...

HJÆLP....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Maja88

nf får du en tid til fra sygehuset.. de sender brev ud. når lægen har startet din vandrejournal op...

de eneste gratis' scanninger som findes er NF-MD og måske bliver du tilbudt en tidlig scanning eller en vækstscanning senere hen.

nogle JM vil gerne afsløre køn til MD scanning, hvis de kan se det. andre vil ikke

Anmeld

9. februar 2011

twinny

Maja88 skriver:

nf får du en tid til fra sygehuset.. de sender brev ud. når lægen har startet din vandrejournal op...

de eneste gratis' scanninger som findes er NF-MD og måske bliver du tilbudt en tidlig scanning eller en vækstscanning senere hen.

nogle JM vil gerne afsløre køn til MD scanning, hvis de kan se det. andre vil ikke

Okay. jeg fik afvide jeg selv skulle bestille tid på Hospitalet til NF....

Anmeld

9. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Baby-støv skriver:

Det skulle jeg også selv gøre på Hvidovre Hospital

Anmeld

9. februar 2011

Maja88

Baby-støv skriver:

ok jamen kan da godt ske man skal det ovre ved jer..

men herovre hvor jeg bor. indkaldte de til NF. det eneste jeg selv skulle bestille tid til. var lægebesøg

Anmeld

9. februar 2011

twinny

MoarHvidovre skriver:

Det skulle jeg også selv gøre på Hvidovre Hospital

okay.. det er også glostrup....

Anmeld

9. februar 2011

twinny

Maja88 skriver:

ok jamen kan da godt ske man skal det ovre ved jer..

men herovre hvor jeg bor. indkaldte de til NF. det eneste jeg selv skulle bestille tid til. var lægebesøg

okay....

Anmeld

9. februar 2011

Mauser.

ih .. hvor er vi forvirrede altså !!!! vi skal kramme Lørdag 

Anmeld

9. februar 2011

Lotus86

De eneste scanninger du får gratis er nakkefoldsscanning og misdannelsesscanning. Nf-scanníngen skal du have når du er 12. uger , og det kan meget vel passe at du selv skal bestille tid over nettet, det skulle jeg også. Md-scanningen skal du have omkring 20. uge. Hvis du vil være sikker på køn skal du nok betale dig til en kønsscanning, da det ikke er alle jordemødre der vil eller kan se hvad køn baby har.

Tillykke med graviditeten

Anmeld

10. februar 2011

mamiolvi

Baby-støv skriver:

Hey tøser....

Jeg var til lægen og blevet sat til 5+5...  dejligt at få det bekræftet af lægen.

Hun sagde jeg skulle ringe om en uge, da der var kommet svar på mine blodprøver (om jeg manglede vitaminer, sygdomme m.m.). og jeg skulle der op om 14 dages tid, der skal jeg vel have lavet en vandrejournal og svangerjournal.

Men hva så derfra? hvornår NF? og er der gratis scanning til bebs køn? hvilke scanninger o.s.v? jeg fik en masse papir, men er ikk helt med på dem...

HJÆLP....

Hej..¨
Vi er tæt på hinanden jeg er 5+1...
Vi er nogle få i mødre gruppen kvatal 4.. måske du har lyst at kigge forbi..så vi kan få lidt mere aktivivtet..
klikk på mødre gruppe øvereste på siden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.