Måske opstart i IUI

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

malenemusen

Så har jeg lige haft ringet til OUH og lagt besked på deres telefonsvarer - så bliver det spændende om jeg får lov til at starte imorgen.

Overlægen skulle først have kontakt med den professer som i sin tid undersøgte mig i forbindelse med min genfejl, da hun ikke er sikker på om jeg kan tåle alle hormonerne - men jeg håber hun har snakket med hende, og at vi får lov til at starte i behandling.

PLEASE  fingre for at jeg får god nyhed imorgen, så jeg kan komme igang med medicinene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Putomanen

malenemusen skriver:

Så har jeg lige haft ringet til OUH og lagt besked på deres telefonsvarer - så bliver det spændende om jeg får lov til at starte imorgen.

Overlægen skulle først have kontakt med den professer som i sin tid undersøgte mig i forbindelse med min genfejl, da hun ikke er sikker på om jeg kan tåle alle hormonerne - men jeg håber hun har snakket med hende, og at vi får lov til at starte i behandling.

PLEASE  fingre for at jeg får god nyhed imorgen, så jeg kan komme igang med medicinene..

Jeg  alt hvad jeg kan for, at du kan komme i gang med medicinen i morgen

Anmeld

9. februar 2011

Lisbeth1985

9. februar 2011

Kruse90

Jeg ville bare lige sige at jeg  for i får afvide at i kan starte imorgen

Anmeld

9. februar 2011

ønskebørn74

malenemusen skriver:

søde kigger efter det gode opdate imorgen

Lene

Anmeld

10. februar 2011

malenemusen

Hmm jeg fik at vide at de ville ringe mellem 9-12 og jeg har stadig ikke hørt noget.... det tegner ikke godt

Lige et spørgsmål - ringer de ikke og informere en hvis man ikke får lov til at starte i behandling så man ved det?

Anmeld

10. februar 2011

malenemusen

Juhuu... de har lige haft ringet, jeg får lov til at starte i behandling dog uden hormonbehandling, så jeg nøjes med en ægløsningssprøjte. Jeg skal scannes d. 20 så de kan se hvornår jeg skal tage sprøjte...

Total tudemarie jeg er lige nu.....  hold fast hvor er jeg glad, nu går det endelig i den rigtige retning...

Anmeld

10. februar 2011

Putomanen

malenemusen skriver:

Juhuu... de har lige haft ringet, jeg får lov til at starte i behandling dog uden hormonbehandling, så jeg nøjes med en ægløsningssprøjte. Jeg skal scannes d. 20 så de kan se hvornår jeg skal tage sprøjte...

Total tudemarie jeg er lige nu.....  hold fast hvor er jeg glad, nu går det endelig i den rigtige retning...

Hvor er jeg glad for at høre det gode nyheder, hvor må det være skønt

Anmeld

11. februar 2011

malenemusen

Endnu en ændring - jeg skal alligevel have hormoner, så har lige været på apoteket og hentet en masse medicin... Håber sgu det lykkes allerede ved første forsøg

Anmeld

11. februar 2011

CamillaValby

Det var godt

Hvilke homoner har de så valgt at give dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.