Mullepigen86 skriver:
Det er sådan både og lidt OT dette emne.. men..
Uro i benene.. Det er mildt sagt hvad jeg har haft den sidste uge.. det er værst om aftenen når jeg skal sove.. kan dårligt falde i søvn og ligger og vender og drejer mig konstant fordi det gør sååå ondt.. Nu er jeg så også begyndt at få ondt om dagen.. sidder med benene oppe i sofaen og har ondt i benene.. ved nærmest ikke om jeg har mens smerter eller ondt i benene.. det er som om smerten flyder sammen så er meget i tvivl.. :-(
Samtidig er mine bryster bare så ømme og så klør de engang i mellem.. er det normalt at de klør for det har jeg ikke prøvet før.. altså ikke sådan konstant eller noget.. bare sådan lidt engang imellem..
Nogen der har prøvet det???

Man kan hos Matas og på Apoteket få nogle tabs, der hedder Oppekjærs pebermyntetabletter.
De kan hjælpe nogle gange mod uro i benene og kløe.
Man anbefaler dem til ældre, der netop lider meget af uro i benene.
De er helt fredelige og uskadelige, med mindre man naturligvis er allergisk over for pebermynte, men jeg har hørt fra mange sider igennem årene at de virker utroligt godt.
Man kan også købe noget af den type pebermynteolie, som skal drikkes i form af dråber i et glas vand.
Men det er altså pebermynte i sig selv, som skulle have den beroligende virkning på uro.

Kærligst
Sussie
Anmeld