menstruation en uge før tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.189 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

pemiro

hey alle.
håber i har haft en dejlig uge indtil videre.

jeg har lige et spørgsmål, da i var gravide første gang, blødte i også noget brunligt noget ca en uge før jeres menstruation skulle komme?

ved ikke om det er min menstruation der er ved at komme, men synes det er lidt vildt hvis den kommer en hel uge før tid?

håber på nogle svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

otlitrom

Jeg har ikke blødt på noget tidspunkt, men nogle oplever en blødning, når ægget sætter sig fast..

Det kunne jo håbes at det er det du oplever nu!

Anmeld

9. februar 2011

Sitrani

jeg blødte slet ikke, og har ikke gjort det endnu... men har hørt, at det skulle være normalt at nogle kvinder oplever blødning, selvom de er gravide....

Anmeld

9. februar 2011

S-anne

Ja det ville jeg også gerne have svar på... Står lige netop i samme situation lige nu. Har læst mig frem til at det kan være lidt blødning ifm. at et befrugtet æg sætter sig fast i livmoderslimhinden...

Har de sidste 4 mdr haft meeeget regelmæssige menstruationer så jeg synes også at det er meget mærkeligt her.

Lad os håbe vi begge er gravide

Anmeld

9. februar 2011

pemiro

jeg har haft menses smerter den sidste halvanden uge. og MEGET ømme bryster.
de sidste par nætter er jeg vågnet om natten fordi jeg er tørstig og så ender jeg også altid på toilettet til en tissetur(jeg vågner normalt aldrig om natten) og så har jeg slet ingen appetit, hvilket heller ikke ligner mig. jeg får nærmest kvalme ved at tænke på mad.

så i nat, var der noget brunligt blod på papiret da jeg tørrede mig, slet ikke meget, bare lidt brunligt udflåd. det har der så været en gang mere idag ud af de gange jeg nu har været på toilet.

men synes det er underligt hvis mens skulle gå igang en uge før tid?
og hvis jeg var gravid ville jeg idag være 3+2 (tror jeg nok det var) så jeg kan jo ikke engang teste endnu, og ægget har sat sig fast hvis dette ellers er sket. men jeg tænker så, kan mens gå i gang en hel UGE før tid? eller kan det måske være gammelt blod fra en evt æg der har sat sig fat?

Anmeld

9. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

jeg blødte under min første graviditet.. i hele 7 dage samme styrke som mens.. men UDEN smerter.. alt var fint og godt til scanningen.. men under denne her har jeg overhovedet ikke blødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.