har i oplevet det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

mamiolvi

JEg er i dag 5+0 , og jeg er træt som et mulddyr... Jeg orker intet , jeg passer mine børnog job. og gør det praktiske der skal gøres , men jeg er bare så træt, gider ikke min mand, gider ikke snakke og vil bare være i fred... -har i oplevet det? det fører til nogle skænderier fordi han åbenbart føler at jeg er sur på ham det er jeg ikke overhovedet ikke, jeg magter bare ikke ret meget og slet ikke en masse snak og ting jeg skal tage stilling til...
Er der nogen der har haft det på samme måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Aprilmor11

mamiolvi skriver:

JEg er i dag 5+0 , og jeg er træt som et mulddyr... Jeg orker intet , jeg passer mine børnog job. og gør det praktiske der skal gøres , men jeg er bare så træt, gider ikke min mand, gider ikke snakke og vil bare være i fred... -har i oplevet det? det fører til nogle skænderier fordi han åbenbart føler at jeg er sur på ham det er jeg ikke overhovedet ikke, jeg magter bare ikke ret meget og slet ikke en masse snak og ting jeg skal tage stilling til...

Jeg gik sygemeldt da jeg blev gravid så havde " heldigvis " tid til det, men jeg var også konstant træt og gnaven og sov hele tiden .. Så det er du absolut ikke den eneste om .. in stoppede først omkring 12. uge og er begyndt igen for ca. 3 uger siden ..

Tanja 29+4

Anmeld

9. februar 2011

NinaNymannMadsen

mamiolvi skriver:

jeg er 5+5 og jeg er også bare så træt. falder i søvn hurtig om aftenen og gerne tidligt.
orker kun lige at gå i skole og være sammen med min datter sådan rigtig. men ellers orker jeg ingen ting, manden bliver sur over jeg intet laver stort set. men prøver. det bare heller ikke nemt når man er så træt. idag har jeg så været nød til at blive hjemme fra skole da jeg havde det rigtig rigtig skidt i morges. og da min datter så også vær hjemme i dag. så sov vi til middag sammen godt og vel.

Anmeld

9. februar 2011

Annette A

Ja det kan være svært at hente overskud og så blir man lettere irretabel. Er 9+3 og i studiepraktik og har en søn på 8 og går i seng senest 21 hver aften for at komme igennem dagen næste dag. Kvalmen og trætheden overmander nemt en og det er svært at finde energien til alt det der skal ordnes af praktiske ting, men hvis man passer sin søvn og sørger for sine måltider synes jeg det går lidt. Men ja vil da sige at jeg syntes trætheden var værst i starten og det er blevet lidt bedre efter uge 8.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.