Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia Foged skriver: Så underligt er det vidst ikke er meget forskelligt siger de, men skal til jordemoder imorgen og næsten lige været til MD scanning, barnet har det fint
Så underligt er det vidst ikke er meget forskelligt siger de, men skal til jordemoder imorgen og næsten lige været til MD scanning, barnet har det fint
Det kan også være din livmoder ligger foran.. så mærker man ikke særligt meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astasmor skriver: sikke da bare en super fin mave. ug glæder mig til min tager form
sikke da bare en super fin mave. ug glæder mig til min tager form
årh tak
uha glæd dig
Musling2 skriver: Ej en fin mave hvor er den flot.
Ej en fin mave hvor er den flot.
tusssind tak .. hehe det værste for mit vedkommende er om morgenen! når min livmoder der rigtig kan mærkes og sten hård pga blæren.. og så falder den ned i igen når jeg har tisset.. AV
den-lykkeligste skriver: tusssind tak .. hehe det værste for mit vedkommende er om morgenen! når min livmoder der rigtig kan mærkes og sten hård pga blæren.. og så falder den ned i igen når jeg har tisset.. AV
Ej hvor vildt men du er nu flot gravid. en lille fin mave
Musling2 skriver: Ej hvor vildt men du er nu flot gravid. en lille fin mave
mange tak for disse smukke ord
den-lykkeligste skriver: årh tak uha glæd dig
Astasmor skriver: gør jeg også. har prøvet det før så ved hvordan det er.
gør jeg også. har prøvet det før så ved hvordan det er.
så har du vel også prøvet om morgenen når livmoderen blir skubbet op pga blæren?? sten hård og en stor klump.. og den synker helt ned efter man har tømt blæren av!
Musling2 skriver: Det kan også være din livmoder ligger foran.. så mærker man ikke særligt meget
jeg synes ellers jeg mærker masser af boblel aktivitet.. har kun oplevet et eneste puf 1 gang!
Mormilla skriver: Flot mave
Flot mave
taaaaaaaaaak
den-lykkeligste skriver: så har du vel også prøvet om morgenen når livmoderen blir skubbet op pga blæren?? sten hård og en stor klump.. og den synker helt ned efter man har tømt blæren av!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128