Er lidt nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

<3

wamse skriver:

Tror billedet er manipuleret

Jep photoshop længe leve!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Kofoed.

Kirle skriver:

En and er når noget giver sig ud for at være noget det ikke er. Fx. kan en aprilsnar være en and

Arh ha, troede også det var noget i den afdeling, men kender ikke det udtryk.

Anmeld

9. februar 2011

Aprilmor11

Kirle skriver:

Nej så tydeligt sker det slet ikke. Du kan få buler og halve maver hvis bebsen er vild nok indeni men sådan at du kan se tæerne???? Ej come on Det sker ikke Det kaldes photoshop

Men du vil kunne mærke om det er en hånd eller fod ja

Øv så

Maven buler meget forskellige steder når han roder rundt

Som han gøre hele tiden næsten

Anmeld

9. februar 2011

Nadia Foged

har set noget lignende på en jeg kender, for et par år siden DOG IKKE SÅ TYDELIG!

Anmeld

9. februar 2011

<3

Aprilmor11 skriver:

Øv så

Maven buler meget forskellige steder når han roder rundt

Som han gøre hele tiden næsten

Tror bare du skal være glad over at de ikke tog et ansigt med åben mund og hænder i stedet for, det er da lige til at give mareridt over

Men jo masser af buler. Min søn elskede at klemme måsen ud i højre side og så blive nusset, genialt for så kunne vi trøste ham med det samme da han kom ud Det gjorde han allerede fra 4.mdr af. Senere kan man mærke en arm bevæge sig hen over maven, en fod der træder lidt eller spiller xylofon på ribbene (*av!*) osv. Oplevede også den sidste uge at hans numse sad fast i mit solar plexus når jeg vågnede om morgenen. Det så ret så weird ud!

Anmeld

9. februar 2011

Aprilmor11

Nadia Foged skriver:

har set noget lignende på en jeg kender, for et par år siden DOG IKKE SÅ TYDELIG!

Ja okay .. Det er måske bare meget sjældent det sker ?? Og mere utydelig ?

Anmeld

9. februar 2011

Aprilmor11

Kirle skriver:

Tror bare du skal være glad over at de ikke tog et ansigt med åben mund og hænder i stedet for, det er da lige til at give mareridt over

Men jo masser af buler. Min søn elskede at klemme måsen ud i højre side og så blive nusset, genialt for så kunne vi trøste ham med det samme da han kom ud Det gjorde han allerede fra 4.mdr af. Senere kan man mærke en arm bevæge sig hen over maven, en fod der træder lidt eller spiller xylofon på ribbene (*av!*) osv. Oplevede også den sidste uge at hans numse sad fast i mit solar plexus når jeg vågnede om morgenen. Det så ret så weird ud!

Jeg er 29+4 i dag og kan ikke helt mærke om det er hånd eller fod, for det er hurtigt han køre det hen over maven, men hele tiden .. Men det er aldrig højere end navlen .. Men det kommer nok snart så

Anmeld

9. februar 2011

<3

Aprilmor11 skriver:

Jeg er 29+4 i dag og kan ikke helt mærke om det er hånd eller fod, for det er hurtigt han køre det hen over maven, men hele tiden .. Men det er aldrig højere end navlen .. Men det kommer nok snart så

Det kommer lige pludselig Jeg gik kun til uge 38

Anmeld

10. februar 2011

Aprilmor11

Kirle skriver:

Det kommer lige pludselig Jeg gik kun til uge 38

Jamen så har jeg jo noget tid endnu, hvis jeg skal vente lige så længe

Anmeld

10. februar 2011

Dorthe1986

Aprilmor11 skriver:

Fandt det her billed på google, og syns at det er så fantastisk ..

Er der nogen af jer som har oplevet det samme med at det er så tydeligt ?

Det er sjovt, det billede der har jeg også altid elsket

Men ja det er fake. Da jeg var til fødselsforberedelse viste jordmødrene netop det billede og de sagde at det ikke kunne lade sig gøre og med et glimt i øjet, at i så fald skulle man ikke have nogle mavemuskler så

Jeg er 31+0 i dag og jeg er begyndt at fornemme hvad det er han tæsker løs til mig med; om det er de små fusser eller hele rumpen han lige kører ud i siden Så tror ikke der går så længe før du også kan mærke hvad der er hvad

April bliver en skøn måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.