nogen der har prøvet fotogo.dk? fremkaldelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

SiLiMiMa

Jeg plejer at aflevere en cd med billeder i bilka og hente dem 10 dage senere.... men tænkte om det var nemmere via internet?

Hvad hvis man har mange billeder, der skal fremkaldes? Er det meget møjsommeligt at downloade eller overføre dem eller hvad det nu hedder ?

heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Mette+Mathias

Jeg har brugt firmaet mange gange, de er lynhurtige og kvaliteten er i top.

Jeg bestilte den forkerte str. billeder 2 gange!! - og da jeg skrev til dem efter at have gjort det igen, var de så søde at ændre ordren, selvom der står i betingelserne at man ikke kan.

Det er 100 år siden jeg har fået fremkaldt billeder (bestiller mest forstr. og til julekort) så jeg kan ikke huske noget om upload tid.

Anmeld

9. februar 2011

tinasmor

Heise skriver:

Jeg plejer at aflevere en cd med billeder i bilka og hente dem 10 dage senere.... men tænkte om det var nemmere via internet?

Hvad hvis man har mange billeder, der skal fremkaldes? Er det meget møjsommeligt at downloade eller overføre dem eller hvad det nu hedder ?

heise

Jeg synes ofte man oplever, at når man ser et godt tilbud online, så skal man bestille rigtig mange før det bliver rigtig billigt. Men selv om man så finder et ok tilbud på f.eks 40 styk eller lign, når man så skal betale så kommer der fragt og adm gebyr og lign. oveni så det bliver meget dyrer end det man ellers have tænkt sig.

Jeg plejer også at bestille hos Bilka og hente selv, men der skal man jo også downloade, så tror tidsmæssigt ikke, at der er der store forskel.

Det firma du omtaler kender jeg ikke, så det er mere generelt jeg snakker.

Anmeld

9. februar 2011

mor-til-vanessa

jeg har brugt fotofo.dk to gange nu, og jeg er rigtig tilfreds. det bliver dem jeg bruger fremover også

Anmeld

9. februar 2011

Ryberg

jeg har også brugt fotogo og jeg er fuldt tilfreds

Anmeld

9. februar 2011

*A*

Jeg har prøvet dem én gang og var fuldt ud tilfreds... Jeg kan anbefale dem og vil helt sikkert bruge dem igen

Anmeld

9. februar 2011

SiLiMiMa

Tak for jeres positive svar

Må da hellere prøve dem så! Mon ikke jeg kan hitte ud af det - at "UPloade"

heise

Anmeld

9. februar 2011

CamillaSoefelt

Heise skriver:

heise

Hvad koster det pr billed i Bilka?

Anmeld

10. februar 2011

SiLiMiMa

CamillaSoefelt skriver:

Hvad koster det pr billed i Bilka?

øh... det ved jeg faktisk ikke

måske står det på deres hjemmeside?

Anmeld

11. februar 2011

Majbriteriksen

Heise skriver:

øh... det ved jeg faktisk ikke

måske står det på deres hjemmeside?

Hej. Kan du ikke melde tilbage om hvordan det er gået. Jeg har nemlig også bestilt igennem bilka-hvilket jeg var godt tilfreds med, men det tager bare sindsygt lang tid at overføre billederne (over nettet) havde også 1000 billeder + vi har 45 km til den nærmeste bilka.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.