God weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. september 2008

louise skov

Ville bare lige ønske jer alle en rigtig god weekend..:P
Jeg tror vores weekend bliver rigtig god,i aften skal vi ud til et hold venner og spise:D
Og så imorgen skal vi til 30 års fødselsdag,hvor Emma skal passes hos bedste forældre,så det skal nok blive sjovt..
Søndag har manden så fødselsdag,og der kommer familien til aftensmad;)
Ville bare lige dele det med jer andre,da det er noget jeg glæder mig til.
Knus(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

MorCamilla

Hvor lyder det til at I får en dejlig med travl weekend.. Vi skal bare hygge os i dag. Kasper kom hjem i går aftes til midnat så Mikkel holder fri i dag.. Vi har slet ingen planer, men tror vi vil en tur op til oldefar og oldemor i eftermiddag..
I morges har vi heller ingen planer.
Men søndag, skal vi ud og spise sammen med hele Kaspers familie på kro, i andledningen af hans bedstemors 70 års fødselsdag..

Rigtig go weekend til alle...

Knus fra Camilla.

Anmeld

26. september 2008

Honningblomst

Tusind tak og rigtig meget i lige måde...
I eftermiddag skal jeg på hygge-mor-søn-tur. Vi skal have købt en bærbar til ham og så skal vi ud og spise sammen bagefter..(L)(L) glæder mig.
I aften skal jeg på date...:P(C) og i morgen tidligt tager jeg ind til min dejlige veninde i Kbh og så skal der snakkes, shoppes, hygges og nok også festes lidt...(C):D
Søndag skal jeg lave flæskesteg til drengene kommer hjem.
Dejligt med weekend..
Knus

Anmeld

26. september 2008

M&F&C

God weekend :)

Frrederikke og jeg skal ikke lave de vilde ting idag. Imorgen får vi små travlt... En gammel veninde kommer på besøg ved middagstid, og bliver nok det meste af eftermiddagen indtil Frederikke og jeg bliver nødt til at takke af, da vi skal til aalborg og spise hos en anden veninde i anledning af hendes fødselsdag :) Det bliver rigtig hyggeligt at komme lidt ud..

(H) Malene som lige har fået den største morgensmiler af hendes datter (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.