Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hehe kan se nu hvor min mave vokser og vokser så vokser min navle med..
Kom til at tænke på hvornår mon den popper helt ud?
Hvornår stak jeres navle ud?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min gjorde det aldrig, men det var tæt på
joojoo skriver: hehe kan se nu hvor min mave vokser og vokser så vokser min navle med.. Kom til at tænke på hvornår mon den popper helt ud? Hvornår stak jeres navle ud?
Mille83 skriver: Min gjorde det aldrig, men det var tæt på
hehe..ved du hvorfor den stikker frem når man r gravid?
ved heller ik om min gør..men synes det kunne se sådan ud
Valle81 skriver: Min navle er slet ikke og ikke engang tæt på poppet ud under nogle af mine 3 graviditeter:0)
Min navle er slet ikke og ikke engang tæt på poppet ud under nogle af mine 3 graviditeter:0)
Heh okey
Jeg tror ikke min navle kommer til at stikke ud. Men min navle er også kæmpe stor og dyb, så den bliver nok højest lidt mindre
Det kom sådan gradvist måske omkring uge 37 eller 38. Det er ikke sådan en bule derstikker ud den er bare sådan spændt ud så man kan se det lille stjerneagtige mærke som knuden på navlestrengen har lavet
Min begyndte alderede på det i uge 18.
Og er nu 24+6.
Sara Alrø.
Saram skriver: Min begyndte alderede på det i uge 18. Og er nu 24+6. Sara Alrø.
heh..min navle begyndte også at forandre sig deromkring.. og den er ellers også dyb
god bedring forresten.. Håber du snart bliver rask igen
joojoo skriver: heh..min navle begyndte også at forandre sig deromkring.. og den er ellers også dyb god bedring forresten.. Håber du snart bliver rask igen
Årh du tænker på at jeg havde svineinfluenza ? - Er gudskelov blevet rask igen, så det eneste der er galt, er bare lidt snotnæse.. Men tak skal du have..
Knus Sara..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128