Fy for satan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Ox.

Hey piger ..

Ved ikke om den har været oppe endnu, men har i set det med familiefaderen der har slået sine 3 børn ihjel i nat?

http://www.bt.dk/krimi/tragedie-derfor-alarmerede-mor-politiet

Han bliver sigtet for 3dobbelt manddrab, men for helvede hvor ville jeg nogengange ønske at strafferammen for sådanne ting i DK var anderledes, ville ønske han boede i 'den forkerte stat' i USA så han bare kunne komme i en stol altså ...

Kan simpelthen ikke klare sådan noget ..

Hvad er jeres syn på en sag som denne - hvad skulle straffen være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Dot D

Er vist ret enig med dig.. Hørte lige en psykolog sige i radioen, at havde han ventet to til tre dage, ville han nok ikke have gjort det Ærgeligt han ikke ventede...

Anmeld

9. februar 2011

Ox.

Dot D skriver:

Er vist ret enig med dig.. Hørte lige en psykolog sige i radioen, at havde han ventet to til tre dage, ville han nok ikke have gjort det Ærgeligt han ikke ventede...

Skal jeg love for ...

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan få sig selv til at gøre sådan noget! Jeg bliver så forbandet rasende!

Men hvor er der bare generelt noget galt med systemet når de VIDSTE han havde ekstreme psykiske problemer, og så får han stadig lov til at være alene med de børn .. Åha

Anmeld

9. februar 2011

bubba

Utroligt at det er børnene, der skal betale den højeste pris af alle.. :-(

Stakkels børn og stakkels mor, der skal leve med det store tab. Det er så frygteligt det hele

R.I.P.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.