Rød ved halsen !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

AmalieM

Min datter har været meget rød ved halsen i lang tid.. Hun er godt nok lidt tæt pakket ved halsen, men det ikke voldsomt. Vi smør det med alverdens cremer, og prøver at gi det så meget luft, det nu er muligt. Men det blir slet ikke bedre :/

Nogen som har andre gode råd?

Knus Amalie, med Merle på 5½ mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

SussieThyssen

AmalieM skriver:

Min datter har været meget rød ved halsen i lang tid.. Hun er godt nok lidt tæt pakket ved halsen, men det ikke voldsomt. Vi smør det med alverdens cremer, og prøver at gi det så meget luft, det nu er muligt. Men det blir slet ikke bedre :/

Nogen som har andre gode råd?

Knus Amalie, med Merle på 5½ mdr.

Mange småbørn kan få svamp i folderne rundt omkring og især i og omkring halshuden.
Det skyldes, at de ikke bliver tørre nok når de er i bad og at de sveder meget netop omkring halsen..savler og gylper m.m...så det skal man være meget omhyggelig med.
Det hjælper ikke med creme..tvært imod...i hvert tilfælde ikke almindelig creme, for det trives svampebakterierne bare pragtfuldt i.
Det bedste I kan gøre er at tage hende til lægen og få noget creme til hende, som dræber svampen og når det er væk, så skal I frem over være meget omhyggelige med at hun er helt tør i folderne.
Prudder området med babypudder, så det altid holdes tørt, og sørg for at der kommer masser af luft til huden, når hun er hjemme og inden døre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. februar 2011

AmalieM

Jeg tørre hende også i alle folder når hun har været i bad, meget grundigt. Så prøver at ringe til lægen imorgen Tak for svaret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.