Er jeg den eneste?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Pallemor

Hej alle..Mit spørgsmål lyder på om jeg er den eneste som synes det er dødsygt at have barsel?.. Jeg keder mig sååå meget de dage jeg ikke har aftalerFra den altid tidligere aktive dame)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Har det på samme måde..

Vi må finde en dag, hvor vi kan lave noget sammen..!

Anmeld

9. februar 2011

as84

Pallemor skriver:

Hej alle..Mit spørgsmål lyder på om jeg er den eneste som synes det er dødsygt at have barsel?.. Jeg keder mig sååå meget de dage jeg ikke har aftalerFra den altid tidligere aktive dame)

Hey

jeg kan godt forstå du keder dig lidt, hvis du er vandt til at være meget på farten... kender du ikke andre der er på barsel, som du kunne få lidt glæde af?

Anmeld

9. februar 2011

Pallemor

Problembarnet skriver:

Har det på samme måde..

Vi må finde en dag, hvor vi kan lave noget sammen..!

Ja det må vi altså.. Ventetiden er såååå lang..

Anmeld

9. februar 2011

Pallemor

as84 skriver:

Hey

jeg kan godt forstå du keder dig lidt, hvis du er vandt til at være meget på farten... kender du ikke andre der er på barsel, som du kunne få lidt glæde af?

Nej ikke mange kun "problembarnet" herindeDet havde været noget andet hvid man havde en i forvejen at nusse om

Anmeld

9. februar 2011

Loa

Pallemor skriver:

Niksen!! Også mig..... Jeg har endda fået forkortet min barsel så jeg vender tilbage til arbejdet før, fordi jeg keeeeeder mig

Anmeld

9. februar 2011

as84

Pallemor skriver:

Nej ikke mange kun "problembarnet" herindeDet havde været noget andet hvid man havde en i forvejen at nusse om

kan du ikke gå til noget før fødsels-noget...? ved ikke hvor i kbh du er fra, men mener da jeg har hørt nogen snakke om noget på frederiksberg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.