Ved i hvad jeg glæder mig til???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

TbCp

Liva skal ned til farmor og farfar i eftermiddag. De har sagt ja til at passe hende torsdag og fredag så jeg kan have dagplejen åben... hun må jo ikke være sammen med andre børn når hun har børnesår...

Nu har jeg siden slutningen af november ikke lavet andet end at passe syg mand og barn, på skift...

Så idag når Liva er afleveret, så har jeg en hel time hjem i bil, hvor jeg bare er MIG! Så der skal skrues op for musikken og skråles løs, uden afbrydelser af en datter der lige skal fortælle en noget, eller af en mand der synes musikken er dårlig.

BARE MIIIIIIGGGG! Det glæder jeg mig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Liva skal ned til farmor og farfar i eftermiddag. De har sagt ja til at passe hende torsdag og fredag så jeg kan have dagplejen åben... hun må jo ikke være sammen med andre børn når hun har børnesår...

Nu har jeg siden slutningen af november ikke lavet andet end at passe syg mand og barn, på skift...

Så idag når Liva er afleveret, så har jeg en hel time hjem i bil, hvor jeg bare er MIG! Så der skal skrues op for musikken og skråles løs, uden afbrydelser af en datter der lige skal fortælle en noget, eller af en mand der synes musikken er dårlig.

BARE MIIIIIIGGGG! Det glæder jeg mig til

ha haaaaaaaaaaaaaaa! skide skønt!!! GOD TUR!!!!

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ha haaaaaaaaaaaaaaa! skide skønt!!! GOD TUR!!!!

Jo tak

Anmeld

9. februar 2011

ooo

Der er ikke noget bedre end at have bilen for sig selv, med den musik man godt kan lide.

Jeg plejer at synge vildt og inderligt med, glemmer nogen gange når Niller også er der, og så får han da også lige en lille sang med på vejen...

Anmeld

9. februar 2011

JustAnotherName

Åååååhhhh guuud! Dén følelse kender jeg godt!!!!

NYD DET   .....Så længe det varer!

Anmeld

9. februar 2011

sarahb

det er virkelig tiltrængt når en times køretur gør lykken

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

Metchen skriver:

Der er ikke noget bedre end at have bilen for sig selv, med den musik man godt kan lide.

Jeg plejer at synge vildt og inderligt med, glemmer nogen gange når Niller også er der, og så får han da også lige en lille sang med på vejen...

Oork jeg synger ALTID! også når Carsten er med

Liva skælder mig sommetider ud over det fordi hun vil høre det i radioen og ikke fra mig

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Åååååhhhh guuud! Dén følelse kender jeg godt!!!!

NYD DET   .....Så længe det varer!

Og det blev nydt

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

sarahb skriver:

det er virkelig tiltrængt når en times køretur gør lykken

JEP!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.