er nu lidt imponerede over Arla

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Nemesis

for 14 dage siden åbnede jeg en helt ny mælk og fandt noget sort der flød rundt i den. Først troede jeg det var plastik men ved nærmere eftersyn noget der var brændt.

jeg skrev til Arla og fortalte det, faktisk mest fordi, hvis det var en produktionsfejl at der måske også var andre end mig med samme problem.

Jeg sendte nogle billeder af det og der blev lavet en reklamation til mejeriet. I dag har jeg fået følgende mail:

Hej Sisse 

Tak fordi du har taget dig tid til at kontakte os. Jeg beklager, du har købt en Dan® minimælk, der ikke har levet op til den forventede kvalitet. 

Mine kollegaer på mejeriet har modtaget billederne og vurderer, at der er tale om påbrændt protein  fra mælken. 

Det synes jeg da er god service :-)

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

fit_fys

ladydan1 skriver:

for 14 dage siden åbnede jeg en helt ny mælk og fandt noget sort der flød rundt i den. Først troede jeg det var plastik men ved nærmere eftersyn noget der var brændt.

jeg skrev til Arla og fortalte det, faktisk mest fordi, hvis det var en produktionsfejl at der måske også var andre end mig med samme problem.

Jeg sendte nogle billeder af det og der blev lavet en reklamation til mejeriet. I dag har jeg fået følgende mail:

Hej Sisse 

Tak fordi du har taget dig tid til at kontakte os. Jeg beklager, du har købt en Dan® minimælk, der ikke har levet op til den forventede kvalitet. 

Mine kollegaer på mejeriet har modtaget billederne og vurderer, at der er tale om påbrændt protein  fra mælken. 

Det synes jeg da er god service :-)

Sisse

Fik du en ny mælk?

Anmeld

9. februar 2011

eirene

Fik du ikke engang noget som erstatning? Det plejer de ellers at være gode til sådan nogle steder...

Anmeld

9. februar 2011

Koen.

9. februar 2011

Nemesis

T.K. skriver:

Fik du en ny mælk?

har fået 50 kr...så kan jeg købe 10 nye ..

Anmeld

9. februar 2011

Nemesis

eirene skriver:

Fik du ikke engang noget som erstatning? Det plejer de ellers at være gode til sådan nogle steder...

Jo fik 50 kr så kan jeg da købe 10 nye.

Sisse

Anmeld

9. februar 2011

Manakauapo

ladydan1 skriver:

Hvor dejligt at høre!

Anmeld

9. februar 2011

Nemesis

Valkyrien skriver:

Hvor dejligt at høre!

ja synes det er fint..det er jo kun 5 kr jeg selv mistede :-)

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

Det er godt købmandskab...sådan

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. februar 2011

fit_fys

ladydan1 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.