Hæmodride. hjælllp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Anonym trådstarter

hej jeg har lige opdaget at jeg har fået en hæmoride!!!

hvad dælan gør jeg?

jeg vil gerne have den væk hurtigst muligt, udenom lægen helst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

oo

hvorfor udenom lægen?

lægen kan jo netop udskrive præparater der gør at du kan få den væk hurtigt

du kan fx få en stikpille, men du kan også få creme du smører på et par gange om dagen.

Anmeld

9. februar 2011

sarahb

Anonym skriver:

hvad dælan gør jeg?

hæmorex fra apoteket..

Anmeld

9. februar 2011

Chillien

Anonym skriver:

hvad dælan gør jeg?

Afsted til læge... Han har set det før...

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

hvorfor udenom lægen?

lægen kan jo netop udskrive præparater der gør at du kan få den væk hurtigt

du kan fx få en stikpille, men du kan også få creme du smører på et par gange om dagen.

syntes det er hamrende flovt

Anmeld

9. februar 2011

AnneBJ

Jeg sendte en mail til lægen og forklarede symptomer. Han var enig i, det var en hæmoride og udskrev salve + piller. 

Husk at få rigeligt væske, så du ikke bliver forstoppet, samt at ordne toiletbesøg så hurtigt som muligt (ikke sidde på tønden og læse fx...) det gør det ikke nødvendigvis bedre, men forværrer næsten med garanti hvis du sidder længe.

Anmeld

9. februar 2011

CHD

Gå på apoteket og køb noget creme. Mener det hedder AC3 comfort. Det hjælper. Ellers husk at drikke rigeligt med vand og spis meget fiberrigt. Køb evt. "Husk", mens du er på apoteket. Din læge kan ikke gøre så meget andet end at give dig en recept på nogle lokalbedøvende stikpiller, mens du er gravid. Hæmoriden vil måske kunne blive mindre ved at du drikker rigeligt og spiser mange fibre, men den forsvinder ikke helt.

Håber du finder ud af noget, der kan hjælpe. Kan godt huske hvordan det er. Det gør vildt ondt!!!

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

CHD skriver:

Gå på apoteket og køb noget creme. Mener det hedder AC3 comfort. Det hjælper. Ellers husk at drikke rigeligt med vand og spis meget fiberrigt. Køb evt. "Husk", mens du er på apoteket. Din læge kan ikke gøre så meget andet end at give dig en recept på nogle lokalbedøvende stikpiller, mens du er gravid. Hæmoriden vil måske kunne blive mindre ved at du drikker rigeligt og spiser mange fibre, men den forsvinder ikke helt.

Håber du finder ud af noget, der kan hjælpe. Kan godt huske hvordan det er. Det gør vildt ondt!!!

okay tak søde.

forsvinder den af AC3 Comfort??

Anmeld

9. februar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

syntes det er hamrende flovt

Nej, hold nu op - du har da ikke "lavet" den med vilje.

Lægen har set sådan noget før, det er altså ikke for at han trommer hele lægehuset sammen, så alle kan se, "hvad du er for en værre én".

Anmeld

9. februar 2011

AnneBJ

Rockertand skriver:

Nej, hold nu op - du har da ikke "lavet" den med vilje.

Lægen har set sådan noget før, det er altså ikke for at han trommer hele lægehuset sammen, så alle kan se, "hvad du er for en værre én".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.