Far føler sig ikke god nok.?! :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Mikkel's mor <3

Hej håber der er nogle kære mødre eller fædre der kan hjælpe mig lidt er lidt lost !
Vores søn er i gang med hans 8 ugers tigerspring og i den forbindelse er han jo meget pylleret og morsyg, Min kæreste føler sig så magtesløs og aner ikke hvad han skal gøre.
han føler ikke at han er god nok som far fordi at Mikkel kun falder til ro ved mig lige for tiden.
Jeg har førsøgt at forklare min kæreste at det er en normal reakton fra barnet, fordi at han opdager så meget nyt. men Michael forstår det ikke og han ønsker IKKE flere børn fordi at han er en dårlig far ifølge sig selv.. hvilket ikke passer..
havde jeres mænd det også sådan og hvad gjorde i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Nettemor

sådan havde min mand det også. og tror det er meget normalt. både at bebs falder bedst til ro ved dig da det jo er dig der lugter af mad og tryghed. men også at farmand føler at han ikk slår til. han elsker jo bebs lige som du gør og ville gerne kunne trøste som dig.. men det forstår bebs jo ikke. og når det er mor der går på barsel er det jo også naturligt at det er her bebs er mest tryg da det jo er hende der er der hele tiden..

jeg måtte tage mig meget i ikke at skynde mig og komme og trøste hvis far havde bebs og bebs blev ked... for så lærer man jo også bebs at far ikke kan trøste.. far måtte simpelthen få lov at trøste(alt efter hvor slemt det var self) også selv om det tog lidt længere tid..

Anmeld

9. februar 2011

tinasmor

Jeg har en datter på snart 3, og min mand kan stadigvæk blive såret over, at hun i perioder kun vil have mig til f.eks at lægge hende om aftenen, til at vække hende, læse godnat historie osv. selv om han jo godt ved, at det bare er en lille periode, så vender det, og så er det kun far der dur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.