vil da lige sige hej til jer alle ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

musse1

hej alle her inde..

jeg er godt nok ik helt ny, har været her inde i 1½ uge, og luret lidt, og skrivet lidt i indlæg..

men nu jeg har fundet ud af, at siden bestemt er noget for mig, vil jeg da lige fortælle lidt og hvem jeg er

jeg hedder Tina er 25 år og er hjemmegående, er gift med kim 26. som er mekaniker, men er pt. ledig.

vi har sammen 4 børn. Marcus 6 år, Jonas snart 5 år, Sebastian 2 år, og Benjamin ½ år

vi bor i Haslev, og har gjort det i over 2 år, og er glad for det, er begge opvokset på Bornholm.

her var lige lidt om mig og familien..

mvh Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Loa

Hej Tina 

Og velkommen til baby.dk 

Anmeld

9. februar 2011

DM88

Hjerteligt velkommen hertil, du bliver rigtig glad for at være her.
Det er jeg ihvertfald!

Anmeld

9. februar 2011

B&J

Hej velkommen til

er glad for du syntes siden er lige noget for dig

Anmeld

9. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Velkommen

Anmeld

9. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
musse1 skriver:

hej alle her inde..

jeg er godt nok ik helt ny, har været her inde i 1½ uge, og luret lidt, og skrivet lidt i indlæg..

men nu jeg har fundet ud af, at siden bestemt er noget for mig, vil jeg da lige fortælle lidt og hvem jeg er

jeg hedder Tina er 25 år og er hjemmegående, er gift med kim 26. som er mekaniker, men er pt. ledig.

vi har sammen 4 børn. Marcus 6 år, Jonas snart 5 år, Sebastian 2 år, og Benjamin ½ år

vi bor i Haslev, og har gjort det i over 2 år, og er glad for det, er begge opvokset på Bornholm.

mvh Tina

Hej Tina og velkommen til.
Jeg håber du bliver glad for at være her i hønsegården.
Vi kagler lidt højt til tider, men faktisk har vi det kanon hyggeligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. februar 2011

musse1

tak alle sammen .

her virker i hvert fald rigtig hyggeligt inde. så er sikker på jeg nok skal blive glad for at være her. men man kan da hurtigt komme til at bruge alt for meget tid her inde haha.

Tina

Anmeld

9. februar 2011

musse1

SussieThyssen skriver:

Hej Tina og velkommen til.
Jeg håber du bliver glad for at være her i hønsegården.
Vi kagler lidt højt til tider, men faktisk har vi det kanon hyggeligt.

Kærligst
Sussie

takker.. sussie sådan tror jeg det er alle steder, med som mange hun køn haha.. og altid skønt, med et hyggeligt sted at være

Tina

Anmeld

9. februar 2011

Ceciliesmoar

Velkommen til...

Anmeld

9. februar 2011

Mille83

musse1 skriver:

hej alle her inde..

mvh Tina

Velkommen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.