Har i prøvet at være gravide uden positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.364 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Karina1

Har du/kender du nogen som har været gravide uden at kunne teste positiv på en urin test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Multebær

Nej, jeg gør ikke

Anmeld

9. februar 2011

matryoshka

Karina1 skriver:

Har du/kender du nogen som har været gravide uden at kunne teste positiv på en urin test?

Min veninde testede negativ, da hun var gravid. Jeg husker ikke hvor langt hun var henne.. Men i hvert fald 1 måned efter hun havde forventet sin menstruation. Det er så 7 år siden.. (  TIDEN går alt for stærkt!)

Min læge har sagt, at testene godt kan være falsk-negativ men ikke falsk-positiv. 

Anmeld

9. februar 2011

LRJ

Ja, jeg har Aldrig kunnet teste positiv på en urin test, ved min 2. graviditet (fik afsluttet graviditeten i uge 19-20) blev der først opdaget i uge 18-19 stykker ved en blodprøve, og der havde jeg taget en milliard teste. og ved Julie som er den 3 graviditet og det eneste barn jeg har, fik jeg taget en blodprøve med det samme jeg mistænkte at jeg var gravid  

Anmeld

9. februar 2011

Karina1

Står i den situation at jeg er gået 42dage over tid, dvs. jeg ville være i lidt over 10.uge hvis jeg er gravid. Jeg var hos lægen igår og hun ville hverken bekræfte jeg er gravid eller sige jeg ikke er det  Så jeg skal derop igen på fredag, så ved ikke hvad jeg skal tænke og tro

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

Karina1 skriver:

Ja mig, jeg har aldrig kunnet testes positiv før mellem uge 12-16.
Så jeg har igennem årene altid fået det bekræftet ved en underlivsundersøgelse, samt blodprøve og scanning.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. februar 2011

LRJ

Karina1 skriver:

Står i den situation at jeg er gået 42dage over tid, dvs. jeg ville være i lidt over 10.uge hvis jeg er gravid. Jeg var hos lægen igår og hun ville hverken bekræfte jeg er gravid eller sige jeg ikke er det  Så jeg skal derop igen på fredag, så ved ikke hvad jeg skal tænke og tro

Sys du skal forlange en blodprøve, det er noget Sygeplejesken kan gør, så behøver du ikk en tid ved lægen før det er bekræftet  

Anmeld

9. februar 2011

Karina1

Kom til at tænke på det med at de kunne tage blodprøve og bevise det, da jeg kørte hjem derfra, så det var jo lidt forsent. Men skal jo allerede derop igen på fredag (d. 11/2) Men mit hoved er jo fyldt med tanker. Altså jeg håber jo på at det endelig er lykkes at  blive gravid, men alligevel tænker jeg også, at hvis nu jeg ikke er gravid, hvad er der så galt med min krop?

Min kæreste og jeg snakker meget om det, fordi jeg jo er gået så meget over tid, det er aldrig sket før, max 3 dage over tid og han siger at han er sikker på at jeg er gravid (kan mænd mærke/fornæmme det?)

Anmeld

9. februar 2011

LRJ

Karina1 skriver:

Kom til at tænke på det med at de kunne tage blodprøve og bevise det, da jeg kørte hjem derfra, så det var jo lidt forsent. Men skal jo allerede derop igen på fredag (d. 11/2) Men mit hoved er jo fyldt med tanker. Altså jeg håber jo på at det endelig er lykkes at  blive gravid, men alligevel tænker jeg også, at hvis nu jeg ikke er gravid, hvad er der så galt med min krop?

Min kæreste og jeg snakker meget om det, fordi jeg jo er gået så meget over tid, det er aldrig sket før, max 3 dage over tid og han siger at han er sikker på at jeg er gravid (kan mænd mærke/fornæmme det?)

er du stoppet med p-piller da i begyndte at prøve at få baby ?  

Anmeld

9. februar 2011

Karina1

Ja, jeg stoppede med p-piller i juní 2010..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.