De unge mødres drøm 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.556 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Loa

Nu så jeg lige reklamen for den nye omgang..... Er det kun mig der syntes det er mega kedeligt at 2 ud af 3 piger, skal igennem det samme som de gjorde i sidste omgang? Altså Katharina skal have hjælp med kærligheden ligesom Kristina. Christina Thorsen skal tabe sig ligesom Camilla Henriksen. Gaab..... Kunne de ikke have fundet nogen der ville have hjælp til noget vi ikke havde set før....... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

L.J.L

Loa skriver:

Nu så jeg lige reklamen for den nye omgang..... Er det kun mig der syntes det er mega kedeligt at 2 ud af 3 piger, skal igennem det samme som de gjorde i sidste omgang? Altså Katharina skal have hjælp med kærligheden ligesom Kristina. Christina Thorsen skal tabe sig ligesom Camilla Henriksen. Gaab..... Kunne de ikke have fundet nogen der ville have hjælp til noget vi ikke havde set før....... 

hmm hvad skal den sidste så have hjælp til?

Har slet ikke set reklamen for det, hvem er med denne gang udover katarina? og hvornår starter det?

Sikker på det bliver sjovt at se selvom det er de samme ting, det er jo forskellige personer

Anmeld

9. februar 2011

matryoshka

Loa skriver:

Jo, jeg synes også det er lidt kedeligt. 

Men er det hjælp med kærligheden Catharina får? Jeg syntes det virkede som noget med hendes søn, som hun opgav. Eller hvad? For er hun ikke sammen med Peter? 

Men jeg glæder mig til at se det 

Anmeld

9. februar 2011

Chillien

Det kræver også at pigerne vil være med i programmet... Og så er det vel begrænset hvad de har af problemer de vil ahve hjælp til.. Ved ihvertfald at min søster får mange tilbud efter hun var med i De Unge Mødre, som hun har sagt nej til...

Anmeld

9. februar 2011

Loa

linselouise skriver:

hmm hvad skal den sidste så have hjælp til?

Har slet ikke set reklamen for det, hvem er med denne gang udover katarina? og hvornår starter det?

Sikker på det bliver sjovt at se selvom det er de samme ting, det er jo forskellige personer

Det er Line der skal have hjælp til sang karrieren. Og så Christina Thorsen der vil tabe sig.....Syntes katharina sagde det var her i februar det startede....

Anmeld

9. februar 2011

Loa

MajaPiraya skriver:

Jo, jeg synes også det er lidt kedeligt. 

Men er det hjælp med kærligheden Catharina får? Jeg syntes det virkede som noget med hendes søn, som hun opgav. Eller hvad? For er hun ikke sammen med Peter? 

Men jeg glæder mig til at se det 

Er helt sikker på det er noget med kærligheden, syntes i hvert fald det var det de sagde.... Hun er jo ligeglad med mikas, så det tror jeg ikke hun gider spilde chancen på...... Men jo hun er sammen med Peter, så man kan undre sig, men der følger vel nogle gratis glæder med ved at være med i programmet.....

Anmeld

9. februar 2011

Loa

Chillien skriver:

Det kræver også at pigerne vil være med i programmet... Og så er det vel begrænset hvad de har af problemer de vil ahve hjælp til.. Ved ihvertfald at min søster får mange tilbud efter hun var med i De Unge Mødre, som hun har sagt nej til...

Ja det er jo selvfølgelig helt rigtigt..... Der var godt nok også andre jeg hellere ville følge end lige de tre

Anmeld

9. februar 2011

Chillien

Loa skriver:

Ja det er jo selvfølgelig helt rigtigt..... Der var godt nok også andre jeg hellere ville følge end lige de tre

Det vil jeg ikke udtale mig om... Ser det aldrig  Reality er ikk lige mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.