Lego og ej sikke lej? i føtex!?? vidste i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Lillefe

Hej med jer!

Jeg kan godt lide at handle alt slags tøj til mine børn om det så er undertøj til en tier eller mærke tøj osv osv.. Så her den anden dag går jeg i Føtex og finder en lego bluse, undrede mig og tænkte det måtte være en som havde glemt det i en anden butik da den lå på gulvet samlede den op, men da jeg gik rækken længere hen hang der lego tøj.... Og her i dag så går jeg i føtex og ser nogle flotte bodyer med flotte farver og så tænker jeg godt nok det var da sjov der er en ugle på den der.. indtil jeg kommer tættere på og ser det er Ej sikke lej... Så de er sjov nok begyndt at handle med mærke i føtex også... ps. det var ej sikke lej fra 75 kr for både body, hel drager og bluser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

N1

Jeps  De har også haft Katvig og Phister & Phillina 

og Vila og Rosemunde til voksne 

Anmeld

9. februar 2011

Lillefe

NO skriver:

Jeps  De har også haft Katvig og Phister & Phillina 

og Vila og Rosemunde til voksne 

Det er da ok tænker jeg

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

Hej med jer!

Jeg kan godt lide at handle alt slags tøj til mine børn om det så er undertøj til en tier eller mærke tøj osv osv.. Så her den anden dag går jeg i Føtex og finder en lego bluse, undrede mig og tænkte det måtte være en som havde glemt det i en anden butik da den lå på gulvet samlede den op, men da jeg gik rækken længere hen hang der lego tøj.... Og her i dag så går jeg i føtex og ser nogle flotte bodyer med flotte farver og så tænker jeg godt nok det var da sjov der er en ugle på den der.. indtil jeg kommer tættere på og ser det er Ej sikke lej... Så de er sjov nok begyndt at handle med mærke i føtex også... ps. det var ej sikke lej fra 75 kr for både body, hel drager og bluser..

Det har også lige været på tilbud i Bilka

Anmeld

9. februar 2011

Laulund87

Ja de er begyndt at sælge mærkevarer jævnligt

Anmeld

9. februar 2011

Lillefe

Baagøe skriver:

Det har også lige været på tilbud i Bilka

ok nice det er da fedt de er begyndt at hive nogle af mærkerne ind i bilka og føtex og den slags

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

Perl skriver:

ok nice det er da fedt de er begyndt at hive nogle af mærkerne ind i bilka og føtex og den slags

Nemlig. Det har de også gjort på voksentøjet i en del år efterhånden og nu lukrerer vi på børnetøjet. Lad os få mere af det

Anmeld

9. februar 2011

Muffinmus

Ja, det køber tit gamle kollektioner der ikke er solgt og sælger dem der. Lego er i Bilak og f.eks ej sikke lej i Føtex, fandt selv en turkis t-shirt til min søn, godt nok 1-2 år gammel kollektioner men skidt pyt.

Anmeld

9. februar 2011

tinasmor

Men er det ikke i princippet lige meget hvad der står i nakken af f.eks en body hvis bare man kan lide hvordan den ser ud. Føtex og lign. plejer jo generelt også at have fin kvalitet.

Anmeld

9. februar 2011

hyskystar

tinasmor skriver:

Men er det ikke i princippet lige meget hvad der står i nakken af f.eks en body hvis bare man kan lide hvordan den ser ud. Føtex og lign. plejer jo generelt også at have fin kvalitet.

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.