overvejelser...men vil gerne vælge det rigtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

anjaditte

Jeg har mange overvejelser for tiden. Og nu er tanken om at få barn nr 3 vendt tilbage. Jeg og min mand havde en mindre god perioder, hvilket alle kan genkende. Og efter at have tilbragt tid siden alene uden børn, og ja. Vi snakker om at få et barn mere. Men Simon må gerne være lidt ældre, han bliver 2 år her i juli.

Men jeg er meget nærtagende, for jeg suger til mig...hvad andre siger og mener, når jeg siger at jeg gerne vil have et barn til.

nogle som kender det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Aves.

anjaditte skriver:

Jeg har mange overvejelser for tiden. Og nu er tanken om at få barn nr 3 vendt tilbage. Jeg og min mand havde en mindre god perioder, hvilket alle kan genkende. Og efter at have tilbragt tid siden alene uden børn, og ja. Vi snakker om at få et barn mere. Men Simon må gerne være lidt ældre, han bliver 2 år her i juli.

Men jeg er meget nærtagende, for jeg suger til mig...hvad andre siger og mener, når jeg siger at jeg gerne vil have et barn til.

nogle som kender det??

Men du behøver vel ikke lufte det med andre, gør du-...

Og er du sikker på det er det rigtige for jer, så hold det for jer selv..

Anmeld

9. februar 2011

anjaditte

et eller andet sted vil man jo gerne have at ens familie bakker en op. så man kan da godt blive lidt ked af når man får en bemærkning at man har 2 børn, og det må da være nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.