Børnebazar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Mi

Buito skriver:

Så har vi været en tur i Horne, det var rigtig hyggeligt. Fandt da også et par ting, som vi manglede til bette mand. Ved indgangen blev vi spurgt om postnr (vi kommer fra Give). De var noget overrasket over at vi kom så lang vejs fra, og vil høre om hvor vi havde hørt om bazaren henne. Så fik baby.dk også lidt reklame med på vejen  (kunne selvfølgelig ikke huske hvem der havde skrevet om det herinde)

Men en rigtig hyggelig bazar, det bliver nok ikke sidste gang vi skal til Horne 

Dejligt at i kom så langt væk fra. Det var hyggeligt

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

dskov

Hejsa Vil lige gøre opmærksom på, at der søndag d. 18 september fra 10-15 er Baby- og Børnebazar i Horne igen.

I kan se mere på www.bricksite.com/hornesbornebazar

Anmeld

24. august 2011

Zafir

Vil også liiiige sige, at baby.dk kommer på børnebazar i Århus Den første weekend i sep.

Er det samme bazar der rejser rundt eller???

Anmeld

24. august 2011

6800

Zafir skriver:

Vil også liiiige sige, at baby.dk kommer på børnebazar i Århus Den første weekend i sep.

Er det samme bazar der rejser rundt eller???

Nej det er den lokale forening der ligger hal til, hvor man kan købe en bod og sælge...jeg skal bla derud

Anmeld

25. august 2011

Zafir

6800 skriver:

Nej det er den lokale forening der ligger hal til, hvor man kan købe en bod og sælge...jeg skal bla derud

Nåe... Nej det er noget andet.

Anmeld

31. januar 2012

BABYSHOP

krofo skriver:

Hej

Vil lige gøre jer opmærksom på at der er børnebazar i Horne hallen søndag den 20. febuar fra kl. 10.00 til 14.00.

Det koster 20 kr at komme ind.

Se mere her: www.bricksite.com/hornesbornebazar.dk.

Vi vil også være der og sælge hvores drenges aflagte tøj...

Hej

Jeg har lige set at det er der snart igen,ved du hvem der står for børnebazaren navn evt tlf

Anmeld

31. januar 2012

BABYSHOP

krofo skriver:

Hej

Vil lige gøre jer opmærksom på at der er børnebazar i Horne hallen søndag den 20. febuar fra kl. 10.00 til 14.00.

Det koster 20 kr at komme ind.

Se mere her: www.bricksite.com/hornesbornebazar.dk.

Vi vil også være der og sælge hvores drenges aflagte tøj...

Undskyld jeg fandt den selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.