Brugt eller nyt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

ulleby

Det drejer sig om baby alarmer - syntes de er vildt dyre hvis man skal have nogle fra Philips som har vundet i tests

Så hvad er dommen på at købe sådan noget brugt???

Tak for hjælpen i skønne piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Kamilla-m

ulleby skriver:

Det drejer sig om baby alarmer - syntes de er vildt dyre hvis man skal have nogle fra Philips som har vundet i tests

hej (:

jeg tror ikke der er noget galt i at købe den brugt, jeg ville dog hvis det var mig selv KUN købe nogen hvor der stadig var garanti på og med kviteringer til, .

Anmeld

9. februar 2011

Mille83

Vores er brugt, fungere ligeså godt som hvis de var nye tror jeg, ikke et sted jeg ville bruge penge på nyt hvis det var mig....

Anmeld

9. februar 2011

Lunae

ulleby skriver:

Jeg ville købe dem fra nye - du kan risikere, at de går i stykker dagen efter at du har købt dem, og så er der ingen garanti!

Mit råd - køb dem nye og spar et andet sted

Anmeld

10. februar 2011

LC

hmm den er svær.. gav selv 1200kr for babyalarmer, og har fået den byttet en gang på garantien, så selv om det er de dyre modeller så holder de bare ikke altid så godt...

Jeg ville ikke vælge garantien fra, så hellere købe dem fra ikea eller harald nyborg til 200 eller 300kr - har hørt de skulle være lige så gode, har dog ikke selv prøvet dem.

Anmeld

10. februar 2011

Hvem?

ulleby skriver:

Nyt, det er gode penge givet ud, og hvis du bruger den ligeså meget som jeg gør, så holder en brugt nok ikke længe, jeg købte en Super Nova fra ny til (mener det var) 1199,- kr. og den er super!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.