Morgenhår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

ekzunz

Her kan vi godt være med... Forfra ser det ikke så slemt ud, men når så Klara-musen drejer hovedet......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Majbriteriksen

linselouise skriver:

Min drengs hår var simpelthen det vildeste her til morgen, gad vide om han bare har ligget og lavet propellen på sin hovedpude!

Vis mig gerne dit barns morgenhår

Det er nok tæt på det fedeste garn jeg har set. Når han bliver 15 år, så er det nok den frisure der holder max.

Vi har desværre ikke kun problemer om morgene ved den yngste Han har et forfærdelig hår som står direkte ud fra gro stedet.

1 billede: Godmorgen og sådan sidder det så resten af dagen

2 Billede: Vi prøver forskellige frisure af

billede 3: Nu ligger det ned, ved hjælp af leverpostej

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2011

L.J.L

*Sofie* skriver:

Haha, sikke et vildt garn
Herligt billede

ja det var rimelig sindsygt!

Anmeld

9. februar 2011

L.J.L

KittyGirl skriver:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!

Tak for et fantastisk grin!!!!

skulle det være en anden gang

Anmeld

9. februar 2011

L.J.L

Znuzke skriver:

Her kan vi godt være med... Forfra ser det ikke så slemt ud, men når så Klara-musen drejer hovedet......

arh ok, hun ligger også uroligt med hovedet kan jeg se hihi

Anmeld

9. februar 2011

L.J.L

Majbriteriksen skriver:

Det er nok tæt på det fedeste garn jeg har set. Når han bliver 15 år, så er det nok den frisure der holder max.

Vi har desværre ikke kun problemer om morgene ved den yngste Han har et forfærdelig hår som står direkte ud fra gro stedet.

1 billede: Godmorgen og sådan sidder det så resten af dagen

2 Billede: Vi prøver forskellige frisure af

billede 3: Nu ligger det ned, ved hjælp af leverpostej

Ej det håber jeg da ikke haha

Han er kær din dreng , meget det samme hår min dreng havde da han var lidt mindre, men så blev det langt og nu ligger det ned hele tiden, på nær når han lige er vågnet

Har vedhæftet et billede hvor han har hår ligesom din søn på det første billede

Anmeld

9. februar 2011

Majbriteriksen

linselouise skriver:

Ej det håber jeg da ikke haha

Han er kær din dreng , meget det samme hår min dreng havde da han var lidt mindre, men så blev det langt og nu ligger det ned hele tiden, på nær når han lige er vågnet

Har vedhæftet et billede hvor han har hår ligesom din søn på det første billede

Tak Din søn er da også for kær. Jeg kan se at der er håb forude, vi har været nervøs for hvad der skulle blive af ham.

Der er mange der har forslået at vi skulle bruge en trimmer på meget kort-men det kan jeg ikke gøre ved ham.....

Det er heldigvis lige meget hvordan de ser ud-det er jo bare vores skønne unger

Anmeld

9. februar 2011

L.J.L

Majbriteriksen skriver:

Tak Din søn er da også for kær. Jeg kan se at der er håb forude, vi har været nervøs for hvad der skulle blive af ham.

Der er mange der har forslået at vi skulle bruge en trimmer på meget kort-men det kan jeg ikke gøre ved ham.....

Det er heldigvis lige meget hvordan de ser ud-det er jo bare vores skønne unger

Ej men de skal da have hår på hovedet!

Når det begynder at genere øjnene kan det være du lige kan klippe pandehåret lidt, det gør jeg ved Lauritz en gang i mellem, og så får nakken også en tur så han ikke ligner en pige

Men en trimmer?! nejnej det må du altså ikke, du bliver straffet for det når han bliver ældre

Anmeld

9. februar 2011

Majbriteriksen

linselouise skriver:

Ej men de skal da have hår på hovedet!

Når det begynder at genere øjnene kan det være du lige kan klippe pandehåret lidt, det gør jeg ved Lauritz en gang i mellem, og så får nakken også en tur så han ikke ligner en pige

Men en trimmer?! nejnej det må du altså ikke, du bliver straffet for det når han bliver ældre

Uha han er skam klippet 4 gang nu. Han er 16 mdr. 14 dage efter han er klippet trænger han igen. Du får lige et billede af en helt nyklippet dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

linselouise skriver:

Min drengs hår var simpelthen det vildeste her til morgen, gad vide om han bare har ligget og lavet propellen på sin hovedpude!

Vis mig gerne dit barns morgenhår

Hvor skønt! Har desværre ingen billeder af Laura med morgenhår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.