Har brug for mere tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Er der nogen som ved hvor man kan købe 2-3 timer i døgnet? Synes bare jeg står op om morgnen og lige pludselig er klokken bare 22 og jeg er på vej i seng igen. Jeg mangler lige 1 time så jeg har mere tid til baby.dk ;)

Nå men hvis i kender en butik (gerne på nettet) hvor man kan købe dem til rimlige penge, så må i gerne give mig adressen. :)

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Christinahr

Send den også gerne her til... har samme problem

Anmeld

25. september 2008

Pia.

Jeanne skriver:

Er der nogen som ved hvor man kan købe 2-3 timer i døgnet? Synes bare jeg står op om morgnen og lige pludselig er klokken bare 22 og jeg er på vej i seng igen. Jeg mangler lige 1 time så jeg har mere tid til baby.dk ;)

Nå men hvis i kender en butik (gerne på nettet) hvor man kan købe dem til rimlige penge, så må i gerne give mig adressen. :)

(H)

Puha lyder ikke rart at du mangler de timer ;)... Håber du finder en løsning så du får lidt mere tid til dig selv...
i stedet for flere timer på døgnet så stemmer jeg for fredagen kommer med som en weekend dag... så vi arbejder 4 dage og har fri 3 dage.. :)...
Det ville være lykken og så selvfølgelig det samme i løn... *S*

Stort knus og kram Pia (H)

Anmeld

25. september 2008

Honningblomst

Planlægning er kodeordet...;)

Anmeld

25. september 2008

twinboys

Eva skriver:

Planlægning er kodeordet...;)

Vil du være min planlægger???:)

Majbritt(H)

Anmeld

25. september 2008

twinboys

PiaR skriver:

Jeanne skriver:

(H)

Puha lyder ikke rart at du mangler de timer ;)... Håber du finder en løsning så du får lidt mere tid til dig selv...
i stedet for flere timer på døgnet så stemmer jeg for fredagen kommer med som en weekend dag... så vi arbejder 4 dage og har fri 3 dage.. :)...
Det ville være lykken og så selvfølgelig det samme i løn... *S*

Stort knus og kram Pia (H)

Det stemmer jeg for...:D

Majbritt(H)

Anmeld

25. september 2008

twinboys

Jeanne skriver:

(H)

Jeg har nu ledt og ledt inde på nettet men ingen har det til salg...
Jeg starter det op, der må være penge i det...:)):)):))

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.