Hvem kender størrelsen på disse bogstaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Christopher&Andreas

Snefnug26 skriver:

Jeg har dem og du må mere end gerne købe dem, for bruger dem aldrig Det er de store bogstaver jeg har. Jeg har også dem i kursiv, men de er vidst de små bogstaver.

vil du sælge til mig??? pris??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Majbriteriksen

mariamiss6 skriver:

Du skal huske at "dyppe" bogstavet i flormelis først. Og så er det en god idé hvis fondanten er en anelse hård. Altså hvis du blander lidt mere flormelis i...

I hvert fald når det drejer sig om min MMF hjælper det, synes jeg.....

Tak Jeg syntes at jeg har dyppet i flormelis, men det kan sagtens være at fondanten er for "våd". Jeg må forsøge en dag hvor jeg ikke lige står og skal bruge dem her og nu. Så er det temperamentet koger over og de kommer i skuffen igen

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6

Majbriteriksen skriver:

Tak Jeg syntes at jeg har dyppet i flormelis, men det kan sagtens være at fondanten er for "våd". Jeg må forsøge en dag hvor jeg ikke lige står og skal bruge dem her og nu. Så er det temperamentet koger over og de kommer i skuffen igen

Hehe det kender jeg godt

Anmeld

9. februar 2011

Majbriteriksen

mariamiss6 skriver:

Hehe det kender jeg godt

Nu jeg er i gang med spørgsmålene. Hvor lang tid i forvejen kan man lave pynten og hvordan opbevare man den bedst?

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6

Majbriteriksen skriver:

Nu jeg er i gang med spørgsmålene. Hvor lang tid i forvejen kan man lave pynten og hvordan opbevare man den bedst?

Du kan lave pynten så lang tid i forvejen som du har lyst til stort set....

Det opbevares bedst i en lufttæt beholder i et skab. Ikke for varmt, ikke for koldt...

Nogle stiller det på køl, men så skal man være opmærksom på det kan finde på at svede, når man tager det frem igen....

Bare husk på, at jo tyndere pynten er (roser og bogstaver for eksempel) jo hurtigere tørrer den, og jo skrøbeligere vil den være i tør tilstand....

Anmeld

9. februar 2011

Majbriteriksen

mariamiss6 skriver:

Du kan lave pynten så lang tid i forvejen som du har lyst til stort set....

Det opbevares bedst i en lufttæt beholder i et skab. Ikke for varmt, ikke for koldt...

Nogle stiller det på køl, men så skal man være opmærksom på det kan finde på at svede, når man tager det frem igen....

Bare husk på, at jo tyndere pynten er (roser og bogstaver for eksempel) jo hurtigere tørrer den, og jo skrøbeligere vil den være i tør tilstand....

Okay. Tak for hjælpen-nu må jeg tage mig sammen til at lave en lidt større kage med pynt på.

Anmeld

9. februar 2011

Polkaprik

mariamiss6 skriver:

Jeg har fundet de her helt almindelige bogstaver på dinkage.dk

Men jeg vil vide hvor høje de er, det fremgår ikke af beskrivelsen nemlig, og jeg gider ikke eje dem hvis de er kæmpe store....

Nogen der ved det?

http://dinkage.dk/udstikkere-9/bogstaver-tal-17/fmm-alphabet-and-numbers-upper-case-103.html

http://dinkage.dk/udstikkere-9/bogstaver-tal-17/fmm-alphabet-lower-case-104.html

Det haster en anelse

Der står i linket at de er 17 mm 

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6

Polkaprik skriver:

Hva' hvor filan ser du det henne? jeg har ledt og ledt lol

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6

Majbriteriksen skriver:

Okay. Tak for hjælpen-nu må jeg tage mig sammen til at lave en lidt større kage med pynt på.

Jaaaah :D du kan jo altid starte med pynten hehe....

Anmeld

9. februar 2011

Polkaprik

Polkaprik skriver:

http://dinkage.dk/udstikkere-9/bogstaver-tal- 17/fmm-alphabet-and-numbers-upper-case-103.html

Der hvor jeg har markeret det med rødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.