Ihhhh... Jeg savner det at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Nadia&Daniel

...at være gravid.. Det at gå rundt med en smuk rund mave og virkelig være spændt på mavens lille væsen..

Elsker min datter over alt på jorden, og nyder at have hende hos mig/os.. Men savner f..... også maven og spændingen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

VIPpigen

Kender det. Og mærke liv, og kunne nusse om aftenen. Savner det også, men nu kan jeg nusse hende i stedet. Savner dog ikke natpisseriet, eller den ekstra fylde, og næsten ikke at kunne nå sine fødder

Anmeld

8. februar 2011

Persille83

Nadia&Daniel skriver:

...at være gravid.. Det at gå rundt med en smuk rund mave og virkelig være spændt på mavens lille væsen..

Elsker min datter over alt på jorden, og nyder at have hende hos mig/os.. Men savner f..... også maven og spændingen...

Har det præcis på samme måde. Jeg kunne næsten ikke vente til at maven og alle smerterne forsvandt, og den lille pige skulle komme ud. Men nu savner jeg helt vildt det at være gravid. Så jer der er gravide... nyd det, for man vil med sikkerhed savne den bagefter

Anmeld

9. februar 2011

MamaLook

Jeg savner det godt nok ikke... puuuha, en omgang, jeg var gigantisk stor og havde sååå ondt. Og fødslen  uha uha. Godt at der er 4-5 år, til jeg skal være gravid igen - så har jeg forhåbentlig glemt pinslerne

Det skal lige siges, at min lille prins var DET HELE værd  

Anmeld

9. februar 2011

celkt

jeg kender det også - alt for godt...

jeg syntes, jeg nærmest bliver små-deprem et par uger efter fødslen, og jeg skal virkelig tage mig selv i nakken og sige NU stopper du moster, nyd så dit lille barn i stedet for at gå og have ondt af dig selv...  Jeg syntes det var endnu værre denne her gang end efter de to første, fordi jeg ikke ved med 100 % sikkerhed om vi skal have flere, og tanken om aldrig at skulle være gravid igen, - uha uha...

Tilgengæld har jeg ikke taget mig selv i at gå og nusse den 'tomme' mave i denne omgang, - det er da altid en forbedring...

Men det er pudsigt, de sidste 20 uger af graviditeten er der nærmest ikke gået en dag, uden at jeg har ønsket, at jeg snart måtte få min krop igen, jeg har været så træt af det, og haft så ondt, så træt, at at jeg faktisk har ment at det overskyggede fornøjelsen ved at være gravid. Men det glemmer man sjovt nok.. hihi

Anmeld

9. februar 2011

Nadia&Daniel

VIPpigen skriver:

Kender det. Og mærke liv, og kunne nusse om aftenen. Savner det også, men nu kan jeg nusse hende i stedet. Savner dog ikke natpisseriet, eller den ekstra fylde, og næsten ikke at kunne nå sine fødder

Pink:

Blå: det var jeg heldigvis ikke ramt så meget af

Anmeld

9. februar 2011

Nadia&Daniel

Persille83 skriver:

Har det præcis på samme måde. Jeg kunne næsten ikke vente til at maven og alle smerterne forsvandt, og den lille pige skulle komme ud. Men nu savner jeg helt vildt det at være gravid. Så jer der er gravide... nyd det, for man vil med sikkerhed savne den bagefter

Anmeld

9. februar 2011

Nadia&Daniel

Mirakel skriver:

Jeg savner det godt nok ikke... puuuha, en omgang, jeg var gigantisk stor og havde sååå ondt. Og fødslen  uha uha. Godt at der er 4-5 år, til jeg skal være gravid igen - så har jeg forhåbentlig glemt pinslerne

Det skal lige siges, at min lille prins var DET HELE værd  

Jeg fik (desværre) ikke en stor mave (mange troede jeg var kortere tid henne end jeg virkeligheden var)..

Anmeld

9. februar 2011

Nadia&Daniel

celkt skriver:

jeg kender det også - alt for godt...

jeg syntes, jeg nærmest bliver små-deprem et par uger efter fødslen, og jeg skal virkelig tage mig selv i nakken og sige NU stopper du moster, nyd så dit lille barn i stedet for at gå og have ondt af dig selv...  Jeg syntes det var endnu værre denne her gang end efter de to første, fordi jeg ikke ved med 100 % sikkerhed om vi skal have flere, og tanken om aldrig at skulle være gravid igen, - uha uha...

Tilgengæld har jeg ikke taget mig selv i at gå og nusse den 'tomme' mave i denne omgang, - det er da altid en forbedring...

Men det er pudsigt, de sidste 20 uger af graviditeten er der nærmest ikke gået en dag, uden at jeg har ønsket, at jeg snart måtte få min krop igen, jeg har været så træt af det, og haft så ondt, så træt, at at jeg faktisk har ment at det overskyggede fornøjelsen ved at være gravid. Men det glemmer man sjovt nok.. hihi

Det sjove er, at jeg har en veninde som også glædede sig til at få sin gamle krop igen.. De tanker har jeg aldrig haft i graviditeten. Og har jeg stadig ikke.. Savner dog mine bryster som de var før graviditeten og under..

Anmeld

9. februar 2011

millesofie

uhh kender det så godt

og var det ikke fordi at Tinke er sådan en mundfuld både dag og nat lige nu så var jeg helt sikkert på den igen

bare tanken om den runde mave, ikke at vide kønnet, forventningen og så de første 2 mdr hvor de bare ligger der hos en og er SÅ søde

skal lige siges at jeg elsker min lille higsigprop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.