dagpleje, hvornår?? :O.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Anonym trådstarter

hvornår starter jeres små i dagpleje?

og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

TbCp

Liva startede ca. 1uge/14 dage før hun blev 1 år. Der var min barsel slut.

Anmeld

9. februar 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

hvornår starter jeres små i dagpleje?

og hvorfor?

Albert starter d.1/3 (DETERJOLIGEOMLIDT!!) og dér er han 9,5 mdr. gammel.
Min barsel er endnu ikke slut der, men jeg har brug for, at der er en rolig indkøring. Jeg er slet, slet ikke klar til DP endnu. 
Men mon ikke han er?

Anmeld

9. februar 2011

LIZO

liam var 10 måneder.. troede jeg skulle ud og arbejde..

zoey var 14 måneder. jeg går hjemme.. hun startet her 1 jan.. hendes far havde barsel hele dec måned.. så var tosset hun startet før.. vi havde så os en super nem indkøring hun elsker det..

Anmeld

9. februar 2011

mth1987

Vitoria begyndte da hun var 7 mdr. Men er der kun fra 9-12.30 da jeg stadig har lidt svært ved at undvære hende men hun sku srtate tidligt da jeg ingen barsel har haft og er studerende og der var jo lige nogle dage hvor jeg måtte blive hjemme hvis ikk jeg ku få pasning

Anmeld

9. februar 2011

Fru'Rugaard

Min datter startede da hun var 9½ (hun er 10 mdr nu) - fordi at så havde vi en måned til at kører rutinen ind, da min barsel er slut her den. 14 feb. og hvis hun ikke kunne lide at være der, så havde vi også lidt tid til at finde en anden dagplejemor- men, hun eeelsker det heldigvis

Anmeld

9. februar 2011

Mor til L&S

Liva starter i dag - 10½ mdr.. og har så 1½ mdr til at køre hende stille og roligt ind med korte dage i DP 

Anmeld

9. februar 2011

B&J

daniel startede da han var 8 mdr og mest på baggrund af han ikke er så god til det med af spise og er blevet så meget bedre  men den første månede var han der også max i 3 timer

Anmeld

9. februar 2011

jakobsen196

Min datter starter  d. 1 april, den måned hvor hun fylder et år...fordi der slutter min barsel...

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

1½r fordi det bedste for små børn er at være hjemme, efter min mening..derfor kom de så sent som muligt afsted..har kun haft korte dage og det har de stadig. Max 4 timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.