hjælp - ang feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

heaven

altså..... hvad gør jeg lige med en dreng der hoster og har feber on and off?? vi er startet op med astmamedicin forrige lørdag, da vi kunne høre at det var nødvendigt. Han var også skidt med høj feber

Imorgen er det så 14 dage siden han blev tjekket hos lægen, intet at finde ud over lidt rød og øm hals. Han blev lyttet på og kigget i halsen...

han har stadig grim hoste, og hoster en masse slim op. Siger det gør ondt på halsen. Vi fik ham tjekket igen igår - samme melding, han fejler intet. Og Så længe han hoster slimen OP, er det fint....

Og nu har han så feber igen -  39,4...... og hans temperatur svinger jo helt vildt pt, og da vi søgte læge første gang, var det også pga feber særligt og hosten selvfølgelig..

Samtidig har han haft flere dage hvor det har knebet med appetitten.

men de siger jo drengen intet fejler??

Hvad gør jeg lige??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

SussieThyssen

heaven skriver:

altså..... hvad gør jeg lige med en dreng der hoster og har feber on and off?? vi er startet op med astmamedicin forrige lørdag, da vi kunne høre at det var nødvendigt. Han var også skidt med høj feber

Imorgen er det så 14 dage siden han blev tjekket hos lægen, intet at finde ud over lidt rød og øm hals. Han blev lyttet på og kigget i halsen...

han har stadig grim hoste, og hoster en masse slim op. Siger det gør ondt på halsen. Vi fik ham tjekket igen igår - samme melding, han fejler intet. Og Så længe han hoster slimen OP, er det fint....

Og nu har han så feber igen -  39,4...... og hans temperatur svinger jo helt vildt pt, og da vi søgte læge første gang, var det også pga feber særligt og hosten selvfølgelig..

Samtidig har han haft flere dage hvor det har knebet med appetitten.

men de siger jo drengen intet fejler??

Hvad gør jeg lige??

Jannie

Slår i bordet og beder om en Citromax kur.
Det er et rimeligt mildt antibiotica produkt..en 3-dages kur, som Hjælper hans emunforsvar til at bekæmpe en evt lille betændelse i hans lunger, som de ikke kan høre ved at lytte på ham.
Min søn har fået det siden han var lille mod uttallige begyndende lungebetændelser, og det virker promte.
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. februar 2011

heaven

SussieThyssen skriver:

Slår i bordet og beder om en Citromax kur.
Det er et rimeligt mildt antibiotica produkt..en 3-dages kur, som Hjælper hans emunforsvar til at bekæmpe en evt lille betændelse i hans lunger, som de ikke kan høre ved at lytte på ham.
Min søn har fået det siden han var lille mod uttallige begyndende lungebetændelser, og det virker promte.
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

håndkøb???

og tak for svar, du er sgu så sød til at få svaret på rigtig mange tråde...... hvem sagde overskudsmenneske???

knuz Jannie

Anmeld

8. februar 2011

SussieThyssen

heaven skriver:

håndkøb???

og tak for svar, du er sgu så sød til at få svaret på rigtig mange tråde...... hvem sagde overskudsmenneske???

knuz Jannie

Nej..desværre...det skal haves på recept..derfor du skal slå i bordet.
Det fås flydende, så din læge må altså trække fingeren ud og beregne hvor meget den lille skal have.

Og det var så lidt...altid godt at kunne hjælpe andre

Anmeld

8. februar 2011

Malthes mor

Bed lægen om, at ta en blodprøve fra øret (Det er en lille prik og gør ikke ondt), for at tjekke om han har virus eller ej. Hvis han har så skal han havde noget medicin - hvis ikke så er medicin unødvendig!

Anmeld

8. februar 2011

heaven

Malthes mor skriver:

Bed lægen om, at ta en blodprøve fra øret (Det er en lille prik og gør ikke ondt), for at tjekke om han har virus eller ej. Hvis han har så skal han havde noget medicin - hvis ikke så er medicin unødvendig!

jamen virus kan da ikke medicinbehandles?? er det ikke kun når der er bakterier??

tak for svar

kh Jannie

Anmeld

8. februar 2011

Malthes mor

heaven skriver:

jamen virus kan da ikke medicinbehandles?? er det ikke kun når der er bakterier??

tak for svar

kh Jannie

Mente også infektion....Det gik bare lidt hurtigt.

Anmeld

8. februar 2011

heaven

Malthes mor skriver:

Mente også infektion....Det gik bare lidt hurtigt.

hehe, godt så - så er jeg med

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.